Poppy Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 (endret) Tja, jeg får vel svare med dette bildet da... Endret August 28, 2014 av MKJ Slettet et par bilder pga. retningslinjer til Google... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Slc jo! Mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 fikk en halvkram en av den e28'n, men gikk brått over feil skiltplassering, men.. mye forskjellig, forhåpentligvis ikke altfor mye repost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 E38'en oppi der var ufordragelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Noen som vet hva felgene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Kan godt være disse har blitt postet før, men gidder ikke å sjekke gjennom 775 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Gamle bilen min får kjærlighet Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Blir den fikset opp igjen altså? Du solgte den vel pga rust foran? Sent fra min C6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Var og tittet på den på Lørdag da jeg overleverte noen deler jeg hadde til den. Han som kjøpte den har både ambisjoner og kunnskap til å ta vare på den, så det blir bra! Den har forfalt mye bare på et år til tross for ingen bruk overhodet og lagring i tørr garasje... Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Bilen til StigJ. Ser ut som om den er hjemme StigJ, S.Hafsmo og Espen.s reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Vet ikke akkurat som den fortjener plass her inne da. Men bildet er gromt som fy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 det gjør deen absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Innen to år _skal_ en e90 m3 stå på gårsplassen min... knoskar, Kegel, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå