sandersander Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Glimtet jeg hadde i øyet når jeg skrev det er nok ikke så lett å oppfatte over internett. Når det er sagt synes jeg rotiform lager noen av de kuleste felgene som er å få tak i, men jeg synes nok de passer best på VAG. A4 på BLQ er en slager: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 (endret) At de ser bra ut er jo en ting, men kvaliteten gjenspeiler ikke prisen. Jeg kjøpte jo mine direkte fra Rotiform, og 3 felger passet ikke rett på bilen, og det er litt kast i alle felgene.. Og når klagene blir møtt med useriøse svar kan man lure på hvordan de folka der har greid å skaffe et navn for seg. Edit: Glemte bildet, og skal slutte å syte! Endret September 23, 2015 av Larsinnj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Trøste deg med at det ser helt rått ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Ja, er god fornøyd slik sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 sandersander, Robin94, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Gold baby, gold. Frode D, Joachim S Hamar, norbakken og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 HenrikSolberg og axept reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Bruh. Krika, Larsinnj og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Snøsyk Larsinnj, E.H.D og Robin94 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Larsinnj og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Denne er digg! stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Sorry for 4. posten på rad, men denne her er sykt fet! gallay, sandersander, axept og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå