Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Da er BMWCCN Landstreff 2015 overstått og jeg var så heldig å få med meg en pokal. Rett og slett publikums favoritt  \:D/  Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at den havnet hos meg mtp så mye gromt som var utstilt. Ble rimelig sjokket der ja  :whut:

 

Får slenge inn noen mobilbilder. Har ikke gått gjennom og redigert de jeg tok med skikkelig kamera enda.

 

DSC_0325_zpstwa3b8ek_edit_1434226396086_

IMG_20150613_182938_zpsjef6foke.jpg

 

Juhuu! :D

DSC_0329_zpsxg0xzqod.jpg

 

Så nå blir det å gjøre litt småplukk til neste treff som blir BMWCCN sitt banetreff på Rudskogen 26-28. juni. Bestilt nye tennplugger og nye hjulbolter. De kjipe uoriginale boltene jeg har nå har begynt å ruste. Så da ble det bestilt nye originale sorte.

 

Skal bytte tilbake til originale topplagre bak. Har nå hatt GSP sine topplagre på en stund, men de klakker og lager så mye lyd at jeg ikke orker å ha de på lenger. Så skal jeg justere til litt mindre negativ camber fremme. Etter jeg gikk ned fra 235 til 225 dekk så har jeg fått litt mer spillerom der fremme. Så da blir det mindre camber. Annen grunn er også at det blir mindre og mindre banekjøring på meg. 

Så skal jeg legge på ett lag til med voks til slutt :P

 

Noen tidligere bilder.

Måtte jo ta en siste shine på bilen før treffet.

 

 

Noen bilder fra uken før.

DSC_0313_zpsdtpeoxny.jpg

DSC_0314_zpsaggkrtkv.jpg

 

 

Ventet på turkameraten før veien til Sandefjord ble påbegynt

IMG_20150612_081502_zpslpwpjt2e.jpg

 

 

Aktet ikke å parkere bilen utendørs i en park midt i en by helt alene i løpet av en helg  :evil:

DSC_0323_zpsb9bijwji.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bp-stasjon.no/

 

Jeg, el presidente. redaktør og noen til i BMWCCN stoppet ved denne for å ta noen bilder. Så var det en kar som holdt på inne på verkstedet. Han kom ut og vi begynte å snakke med ham. Endte opp med en full omvisning på hele området. Var kanonstilig! 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å treffes i Sandefjord :) Og gratulerer igjen med pokalen!

 

Kan jo bidra med et hipstamatic bilde av grombilen

 

attachicon.gifIMG_1707.JPG

 

I like så :) Kjekt å treffe folk fra internettet og sette ett ansikt på brukernavnene :P 

Takk for det Det var sinnsykt kult å vinne den der altså :)

 

Bilder er alltid kjekt  \:D/

 

Bilen din var ganske fin å se på, på treffet mister, en stykk nydelig Z4!

 

Fikk tatt et bilde også =)

 

attachicon.gifstig.jpg

 

Takk for det :D

 

Den pokalen var absolutt fortjent :)

Så boltene dine, men overall så var den perfekt :)

 

 

Takker så mye :) Ja ganske irriterende de boltene. Kjøpte blanke for at de skulle forsvinne litt mer i felgen, men så endte de opp som det negative blikkfanget  :stupid:

 

Gratulerer med grompokalen. Fint å se at en Z kan få en sånn pris også

 

Takker :) Ja kjekt det :) Var faktisk kun min som var der av Z4. Det var fem Z3er der, og tre av dem var Coupe :P

Så var der to stk. Z1  og en Z8  :headbang:

Har Stig lyst på Z8 en gang? Mhm.... :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Fantastisk flott denne Z4'n din!

Z4 Coupe har entret toppen av min vil-ha-liste for lekebil, men det syntes å være få av dem i omløp... Spesielt med skikkelig motor, helst M :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Ja er ikke akkurat mange av disse. Driver å setter opp en liste over norskregistrerte Coupeer. Til nå har jeg kommet til 3 stk. Z4M og 9 stk. 3.0si.

 

Tror nok du må utenlands for å finne deg noe bra skal du ha en M Coupe.

Holder det med 3.0 så skal den som står hos Konghelle være grom. Fine mods på den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ser veldig fin ut den hos Konghelle, men den er solgt. Uansett blir det ikke noe handel i år.

3.0 er nok mest fornuftig, og enklest å få fatt i ja. Men kan tenke meg denne bilen er artig med S54, hadde en E46 M3 i noen år. Veldig skøy :)

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...