StigJ Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 Ja selv om det ikke subber bakken så ble det en helt annen bil utseendemessig God å kjøre også. Ikke noe mer sporing pga. spacere av det jeg kunne merke, bare litt stivere pga senken. Men det er bare til det positive. Og da var 2 stk. Michelin Pilot Supersport 255/35-19 dekk bestilt fra dekkonline Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve Goodyear F1 Assymetric 3 denne gangen, men siden jeg har liggende 2 stk. PSS 225/40-19 etter MINIen så ble det ikke slik denne gangen. Er litt skeptisk til å blande dekkmerker selv om de to hadde veldig likt mønster. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Lekkert! Likte interiørmodden StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 Just for fun Mr Mykland, Tollefsen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Flott bil du har Gjorde seg virkelig med senk og spacere, flott detalj med lys i dash, hvor henter du strøm ifra til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 Takk for det @Mr Mykland det sitter et lite lys som lyser opp askebeger/koppholder. Der kopler du deg bare på hvis du lager et slikt y-ledd som jeg gjorde. Det er y-leddet som tar tid å lage. Monteringen tar deg tre minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Okei hvor handlet du i fra?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Handlet fra Koed. Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Ett skritt nærmere andre hjul på F30en papertiger, Gorg og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Spent på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Sikkert ikke så veldig spennende Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Joda, det blir spennende å høre hvordan du synes komforten blir med senk og 19" Jeg har kjøpt 30mm senk til min, og har egentlig tenkt å gå for 19", samtidig som det frister å kline til med 20"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Regner nok med at den blir litt hardere i fisken slik jeg liker det. Men igjen så tror jeg nok komforten blir værende. 19" på F30 blir jo som 18" på eldre 3ere og 1ere. Det er jo 40/35 profil på denne i 19". har jo tenkt i 20"banene jeg også. Men prøver først 19 så får jeg se det an. Tror ikke felgene jeg har blir vanskelig å bli kvitt Endret Juli 31, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 On 31.7.2016 at 21.14, StigJ skrev: Regner nok med at den blir litt hardere i fisken slik jeg liker det. Men igjen så tror jeg nok komforten blir værende. 19" på F30 blir jo som 18" på eldre 3ere og 1ere. Det er jo 40/35 profil på denne i 19". har jo tenkt i 20"banene jeg også. Men prøver først 19 så får jeg se det an. Tror ikke felgene jeg har blir vanskelig å bli kvitt Hmm, lov å spørre hvilke felger du skal ha på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 ja får vi se felgene snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Blitt pen og stilren den nye 3'eren din nå! Tenkt å gjøre noe med refleksene bak? Veldig greit på F-serien at de er plassert akkurat mellom diffuseren og fangeren, da blir det enkelt å diskret å skjule de ved å foliere/lakkere de i samme farge som enten fangeren eller diffuseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå