Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Trakk listene i F30en i alcantara. Enda en fake "Performance" mod :lol:

Skal ta den stor på dashen om igjen siden jeg kan se en liten glipe med alufarge mellom alcantaraen og den blanke lista som går i nedre kanten. Tok også dørhåndtakene, men de tok jeg ikke bilde av...

DSC_3930_zps0gmabvk1.jpg

DSC_3934_zpswrmk14t3.jpg

DSC_3932_zpsepcar8et.jpg

Hadde visst noen mobilbilder også 

DSC_0027_zpsqvfp0ywr.jpg

DSC_0028_zpsu9wlmakz.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, StigJ skrev:

Kjekt med forandring. Dette er strekkbare alcantara som kommer med lim som om det var folie. Så enkelt å dra av igjen hvis det blir stygt eller man går lei.

 

Det ble stilig :) Hvor har du kjøpt hen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 minutter siden, Gorg skrev:

Grisefett :) 

Da blir det Alcantara ratt neste?

Nei synes det blir litt for mye av det gode. Kanskje jeg prøver meg med litt på eikene på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden @Freakshow holder på å gå av hengslene av nysgjerrighet så tok jeg et par dårlige mobilbilder av hvordan det ble med "nyfelgene". 

Når sant skal sies så har jeg bommet totalt på fargen på felgene. Jeg skulle ha Ferric Grey, men fant ut litt for sent at det finnes Ferric Grey og Ferric Grey II...

Så dette er altså Ferric Grey I (kode A80). Men må innrømme at det faktisk ble litt kult med såpass kontrast. Ble litt kopperlook på de. Og for de som vil ha koden til Ferric Grey II (som er mindre brun og mer grå) så er den B55.

DSC_0014_zpsxfhaueuy.jpg

DSC_0013_zpsfmaoj710.jpg

 

Må få vasket bort smøremiddelet fra dekkomleggingen, få på noe gummifornyer samt dytte på noe sort lakk på hodene til hjulboltene fremme siden det sitter spacere der. Så skal jeg få tatt noen skikkelige bilder. Men siden ryggen nok en gang er kaputt så får det drøye litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...