StigJ Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 (endret) Trakk listene i F30en i alcantara. Enda en fake "Performance" mod Skal ta den stor på dashen om igjen siden jeg kan se en liten glipe med alufarge mellom alcantaraen og den blanke lista som går i nedre kanten. Tok også dørhåndtakene, men de tok jeg ikke bilde av... Hadde visst noen mobilbilder også Endret August 22, 2016 av StigJ Gorg og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Stilig! En kompis gjorde samme på sin for en stund tilbake, ser utvilsomt meget pent ut. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Kjekt med forandring. Dette er strekkbare alcantara som kommer med lim som om det var folie. Så enkelt å dra av igjen hvis det blir stygt eller man går lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 13 timer siden, StigJ skrev: Kjekt med forandring. Dette er strekkbare alcantara som kommer med lim som om det var folie. Så enkelt å dra av igjen hvis det blir stygt eller man går lei. Det ble stilig Hvor har du kjøpt hen? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 11 minutter siden, ahj skrev: Det ble stilig Hvor har du kjøpt hen? http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XDIY+Adhesive+Car+Headliner+Interior+Regular+Suede+Sheet.TRS0&_nkw=DIY+Adhesive+Car+Headliner+Interior+Regular+Suede+Sheet&_sacat=0 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Grisefett Da blir det Alcantara ratt neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 6 minutter siden, Gorg skrev: Grisefett Da blir det Alcantara ratt neste? Nei synes det blir litt for mye av det gode. Kanskje jeg prøver meg med litt på eikene på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 Gleder meg til slutten av neste uke Hentet felgene fra lakkering i dag norbakken, Freakshow og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Fineste modifiserte 2000-2010 for fjerde år på rad på fellestreffet for BMW CCN Rogaland/Hordaland på Årabrot! Har enda litt å gå på mtp. poengsummen, så til helgen blir det litt lakkflekking og våtsliping williamwiers, Freakshow, norbakken og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 STIG! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 De blodårene der sprenges sikkert snart Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 15 minutter siden, StigJ skrev: De blodårene der sprenges sikkert snart regner med både du og jeg er like "blodsprengte" nå xD satan æ e funny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 Jeg nei. Jeg har jo sett resultatet jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 49 minutter siden, StigJ skrev: Jeg nei. Jeg har jo sett resultatet jeg så haha! you dick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 Siden @Freakshow holder på å gå av hengslene av nysgjerrighet så tok jeg et par dårlige mobilbilder av hvordan det ble med "nyfelgene". Når sant skal sies så har jeg bommet totalt på fargen på felgene. Jeg skulle ha Ferric Grey, men fant ut litt for sent at det finnes Ferric Grey og Ferric Grey II... Så dette er altså Ferric Grey I (kode A80). Men må innrømme at det faktisk ble litt kult med såpass kontrast. Ble litt kopperlook på de. Og for de som vil ha koden til Ferric Grey II (som er mindre brun og mer grå) så er den B55. Må få vasket bort smøremiddelet fra dekkomleggingen, få på noe gummifornyer samt dytte på noe sort lakk på hodene til hjulboltene fremme siden det sitter spacere der. Så skal jeg få tatt noen skikkelige bilder. Men siden ryggen nok en gang er kaputt så får det drøye litt. fupsaker og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå