E.H.D Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Visste ikke at det fantes to forskjellige ferric grey. Men det så nå stilig ut. Den mer grå hadde vel blitt mer slik som fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Så bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Jeg gikk også for B55 ferric grey. Syns mine såg så lysere ut. Kanskje pga eikene? @StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 23 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Jeg gikk også for B55 ferric grey. Syns mine såg så lysere ut. Kanskje pga eikene? @StigJ Da har jo du den andre ferric grey fargen for StigJ har A80. StigJ og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Flott bil med fine små mods som du har gjort innvendig på 3eren din. Jeg biter meg merke i at interiøret i nyere 3 serie ,er faderen meg fint. Virker så ekslusivt og luksuriøst . Dette er en tråd som er gøy å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Det ble drittbra stig! der var det like før det var blodbad her! ble jævlig bra! men må du få vaska de hjula og tatt noen ordentlige bilder her! jada jada jeg veit jeg er kravstor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 1 time siden, E.H.D skrev: Da har jo du den andre ferric grey fargen for StigJ har A80. Hahahahha. Gikk fort i svingene når jeg leste innlegget hans StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 (endret) On 31. august 2016 at 9.53, E.H.D skrev: Visste ikke at det fantes to forskjellige ferric grey. Men det så nå stilig ut. Den mer grå hadde vel blitt mer slik som fargen på bilen. Ikke jeg heller først Tror jeg kan bli fornøyd med "feilvalget" mitt On 31. august 2016 at 12.04, Gabz skrev: Så bra ut dette Enig On 31. august 2016 at 20.29, bmwgreg90 skrev: Jeg gikk også for B55 ferric grey. Syns mine såg så lysere ut. Kanskje pga eikene? @StigJ Ja den er ganske så annerledes den fargen du har valgt. Her er B55. Det er den som blir brukt på f.eks originalfelgene til M135i, M235i etc. http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=338911CodeB55.jpg og A80 som jeg "valgte". Vet ikke om noen originalfelger som kom med denne http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=492699CodeA80.jpg On 31. august 2016 at 21.43, sveigis skrev: Flott bil med fine små mods som du har gjort innvendig på 3eren din. Jeg biter meg merke i at interiøret i nyere 3 serie ,er faderen meg fint. Virker så ekslusivt og luksuriøst . Dette er en tråd som er gøy å følge med på Takk for det @sveigis Ja endelig har de løftet cocpiten i 3eren etter "fadesen" med E9x. At de kuttet ut førerorienterte midtkonsollen var en skam. Var litt av derfor jeg aldri ble fortrolig med min gamle E91 og faktisk savnet E46en jeg hadde før den. om det er bra materialer og slitesterkt gjenstår å se. Har mine tvil faktisk... On 31. august 2016 at 22.39, Freakshow skrev: Det ble drittbra stig! der var det like før det var blodbad her! ble jævlig bra! men må du få vaska de hjula og tatt noen ordentlige bilder her! jada jada jeg veit jeg er kravstor Haha! Tulling Skal nok bli mer bilder av renere bil når jeg er oppe på beina igjen Endret September 2, 2016 av StigJ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Haha! Tulling Skal nok bli mer bilder av renere bil når jeg er oppe på beina igjen tulling ja? haha det veit du godt! sku bodd litt nermere! sku vaska z4´n hver dag jeg kunne sikkert tatt f30´n i ny og ned også når du var vondt i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 Da har jeg fått svingt Nikonen etter en rask spylings. Her ser man best hvordan A80 Ferric grey ser ut. Synes faktisk det ble litt kult. I alle fall utenom det vanlige (jada jeg må få meg sorte bolter fremme...) fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Se der ja! Annerledes fargevalg, men stilig. Vet ikke helt om jeg digger kombinasjonen med grå bil, men det vokser kanskje på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Ser ut som du kjører med skittne felger😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Ellers pen bil😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 10 timer siden, norbakken skrev: Se der ja! Annerledes fargevalg, men stilig. Vet ikke helt om jeg digger kombinasjonen med grå bil, men det vokser kanskje på meg Funker helt ok synes jeg Var jo jeg som valgte ut fargen og tydeligvis ikke gjorde nok research. Så da får det bare være. Betaler ikke flere tusen til for fargebytte. 8 timer siden, andreaskarm skrev: Ser ut som du kjører med skittne felger😉 Ja er jo kjempepraktisk siden jeg hater å vaske bil Neida, regnet med at fargen ikke falt i smak hos flesteparten. Var dritskeptisk selv da jeg hentet de. 8 timer siden, andreaskarm skrev: Ellers pen bil😊😊 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Fargen i seg selv er ikke stygg den, og pluss for tøffe felger. Men det ser desverre ut som du har sølv felger som du ikke har giddet å vaske på en stund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå