StigJ Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 Ja har blitt litt selv om det faktisk har gått mye tid i bilrelatert de siste ukene med planlegging og gjennomføring av messe og treff samt klubbmøter med BMW CCN. Må nesten det siden jeg er med i styret. NSK har jeg ikke hatt tid til eller prioritert. Det er et meget viktig spørsmål ja. Nei det er såvidt plass til en bil i en 8 meter bred garasje.... Men nå vil ting litt etter litt forsvinne fra den og komme på plass. Ca. 80 gipsplater, et stort garderobeskap og et komplett kjøkken. DA blir det plass til vinterlagring Freakshow og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 Da var jeg ca klar til campingtreff og utstilling Blir rett og slett med begge bilene denne gangen. Ble litt mørkt kan man si.... lagunilla, fupsaker, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 Full uttelling på campingtreffet! 1. plass original på F30en og 3. plass modifisert på Z4en. Kjempekjekt treff og masse hyggelige folk. Mye flotte biler, men vi ble dessverre knust av Opelfolket i antall biler. Skjerpings BMW-folk! Egentlig utrolig skuffende at folk ikke gidder å møte opp når faktisk etterspørsel etter treff er stort. Det var kanonvær også, så det kan ikke få skylden. ogee1, Runey, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 19, 2017 Share Skrevet September 19, 2017 On 9/18/2017 at 7.35, StigJ skrev: Full uttelling på campingtreffet! 1. plass original på F30en og 3. plass modifisert på Z4en. Kjempekjekt treff og masse hyggelige folk. Mye flotte biler, men vi ble dessverre knust av Opelfolket i antall biler. Skjerpings BMW-folk! Egentlig utrolig skuffende at folk ikke gidder å møte opp når faktisk etterspørsel etter treff er stort. Det var kanonvær også, så det kan ikke få skylden. Jeg skulle gjerne vært der, men det passet desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2017 Forfatter Share Skrevet September 19, 2017 Du får henge deg på til neste år @andreaskarm andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 Synes dette var riktig så kjekt. Spesielt den første pokalen på F30en fupsaker, lagunilla, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 Selv om felgene var skittne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 @andreaskarm Tenker du på fargen på 225ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 26, 2017 Share Skrevet September 26, 2017 37 minutter siden, StigJ skrev: @andreaskarm Tenker du på fargen på 225ene? ja;-) StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 Lært meg å leve med det andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2017 Forfatter Share Skrevet September 29, 2017 papertiger og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2018 Jauda... Angrer i grunnen på at jeg ikke tok en vinter til med lagring hos han jeg har brukt alle årene jeg har hatt Z4en. Neida, Stig kjøpte seg jo hus med stooor garasje og kunne ta lagringen hjemme fra nå av... Fint lag over hele bilen med sagestøv... Og ellers dårlig plass. Bilen har blitt stående ikke klargjort for vinterlagring. Og med alt det herlige været vi har hatt hele høst/vinter så har ikke anledningen vært å fått verken fylt tanken eller vasket den skikkelig. Så da var det bare å få benyttet sjansen (finvær/tørre veier) i går med en rask avspyling av spon samt få strekke litt på den i forbindelse med klubbmøtet i BMW CCN Rogaland. Fikk også toppet opp med edel 98 oktan For å si det slikt så er ikke bil og hobby helt prioritert for tiden grunnet husrenoveringen som tar evigheter. Så total kjørelengde i 2017 ble 1726 km. Selvfølgelig bildedokumentert Så nå må den igjen få seg en vask. Denne gangen må jeg få anledning til en skikkelig med trekk dratt over til slutt. Da kan jeg slappe litt mer av. andreaskarm, Thundercoil, Joachim S Hamar og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Uff ja, garasjen blir gjerne brukt til helt andre ting når man jobber med huset... Har du mye igjen? Du får bygge deg en snekkerbod så slipper du å ha alt av sag osv i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2018 @GorgJeg sager ikke inni garasjen, men utenfor med port åpen (jada sløvt å ikke lukke den ) Men med lånt sag så ønsker jeg at den står en plass jeg kan låse den inn. Det er mer at en meget god stabel gipsplater midt på, et helt kjøkken ved i løp nr to, flatpakket sådan, pluss andre møbler som opptar mesteparten av plassen Men satser på å få ting på plass i løpet av noen måneder og endelig benytte den til hva den er laget til. Dette er status på stue og kjøkken AlexHD, Gorg, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 (endret) Sånn! Da er den pakket inn for vinteren Snart på tide å ta den ut fra vinterdvalen igjen Fikk kjørt den varm og vasket den både under og utenpå. Tørket så godt jeg kunne i mørket og satt den inn. På med batterilader, inn med fuktsluker og på med trekket. Nå kan jeg puste litt lettere Sånn ellers går det i det samme hos meg. Hus hus og atter hus. Eat, sleep, work, renovate Så og si ferdig med den nye inngangen. Mangler kun lister langs gulvet. Trappen monterte vi selv selv om produsent ikke helt likte det. Men gikk veldig fint og 11.000 spart Tungt var det i alle fall siden de massive eiketrinnene måtte skrues og limes fast i vangene FØR alt skulle opp på veggen og festes. Bestilte den med ubehandlede vanger siden jeg ville male de samme farge som veggen slik at trinnene kom bedre til syne. Standarden er vanger i samme farge som trinn Testet først med å skru vangene på veggene for å finne eksakt hvor de skulle henge. Så var det å plukke alt ned igjen for å lime og skru trinnene. Og etter litt om og men fant vi ut hvordan dette enklest skulle gjøres Da var den jammen på plass og gangbar Og i ettermiddag begynner vi på stue og kjøkken. Gulvet rives opp og isolasjon byttes før vi legge nytt spongulv. Samtidig rettes det av siden det går i alle retninger her Endret Januar 29, 2018 av StigJ Runey, fupsaker, Fahad og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå