Pal Ostgard Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2020 Da var frontrute på plass😀 M-jakob, JE, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4
Pal Ostgard Skrevet November 1, 2020 Forfatter Skrevet November 1, 2020 Da var dører og skjermer på plass. Begynner å ligne en bil igjen nå😃 Evopower, steinsus og Kvasi reagerte på dette 3
Pal Ostgard Skrevet November 7, 2020 Forfatter Skrevet November 7, 2020 Fronten begynner å ta form😀 Zeveren, Evopower, Kvasi og 2 andre reagerte på dette 5
Pal Ostgard Skrevet November 7, 2020 Forfatter Skrevet November 7, 2020 28 minutter siden, danskiii skrev: nydelig den leppa der Jepp,alltid likt Kamei på E21😀
Pal Ostgard Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Skrevet Desember 19, 2020 Da holder jeg på å trekke om dashbordet i svart skinn da dashbordet hadde de vanlige sprekkene. Litt moro med litt custom arbeid også😃 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Desember 19, 2020 Skrevet Desember 19, 2020 Spennende! Kjøpt ferdig trekk eller lager selv? Har noen små sprekker jeg også som jeg gjerne skulle gjort noe med
Pal Ostgard Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Skrevet Desember 19, 2020 29 minutter siden, danskiii skrev: Spennende! Kjøpt ferdig trekk eller lager selv? Har noen små sprekker jeg også som jeg gjerne skulle gjort noe med Kjøpt ferdig på eBay,har også kjøpt til dørpaneler,håndtak,girstang mansjett osv. Alt er ekte skinn og ser bra ut synes jeg. danskiii reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Skrevet Desember 27, 2020 Da var dashbordet klart for montering,ser jo at det ikke er gjort på fabrikken men bra nok synes jeg.😀 danskiii, flobben, M-jakob og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Desember 27, 2020 Skrevet Desember 27, 2020 Ser meget bra ut dette ,ikke minst det går stadig nærmere mål på denne 😊 Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Skrevet Desember 27, 2020 34 minutter siden, sveigis skrev: Ser meget bra ut dette ,ikke minst det går stadig nærmere mål på denne 😊 Takk for det😀,er jo fortsatt mye igjen men det nærmer seg sakte men sikkert😀
danskiii Skrevet Desember 27, 2020 Skrevet Desember 27, 2020 Se der ja, herlige saker! Er det ekte skinn eller er det skai kanskje? Fikk lyst jeg også nå 😅
Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Skrevet Desember 27, 2020 1 time siden, danskiii skrev: Se der ja, herlige saker! Er det ekte skinn eller er det skai kanskje? Fikk lyst jeg også nå 😅 Det er ekte skinn😊 M-jakob og danskiii reagerte på dette 2
M-jakob Skrevet Desember 27, 2020 Skrevet Desember 27, 2020 Det her blir meget bra. Alltid moro å se når det er oppdatering i tråden din. Skinn på dashbordet blir luksus å få på plass. Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2020 Forfatter Skrevet Desember 29, 2020 Gjort litt i dag også😀,sideruter og lister på plass. Bimmerlorris, JE, Mortenej og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå