Fors Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 14 timer siden, Otis skrev: Hvor mye åpning er det nå spjeldet er lukket? Og er det nok strøm som kommer fra DDE, når den ber spjeldet om å gjøre noe? Det er vel pinne 2 grå ledning som er fra DDE som sender volt for å styre spjeldet. Det er mulig du har et delvis ledningsbrudd. Har du sjekket at +12v kan lede nok strøm? Har du sjekket at jord kan lede nok strøm? Så godt som ingenting, virker som den står konstant åpen. jeg har prøvd å legge opp egne ledninger fra DDE samt 12v og jord uten at det hjalp, spjeldet står bare i åpen posisjon.
Otis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg vil tro du kan forsøke å ha egen +12v og jord på spjeldet. Deretter kan du prøve med forskjellig volt på pinne 2, for å se om spjeldet kan bevege seg. Kan det ikke det, så er det defekt. Kan det røre seg, så er det feil med ledning fra DDE eller utgangen på DDE.
Fors Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 3 timer siden, Otis skrev: Jeg vil tro du kan forsøke å ha egen +12v og jord på spjeldet. Deretter kan du prøve med forskjellig volt på pinne 2, for å se om spjeldet kan bevege seg. Kan det ikke det, så er det defekt. Kan det røre seg, så er det feil med ledning fra DDE eller utgangen på DDE. Prøvde med 12v rett på signal på febi enheten, den gikk sakte til ca 45 grader. gjorde det samme på pierburg enheten å den virker til å stå i ro. Den "prøver" å lukke men det er som om den står i spenn. ( den kan flyttes på uten strøm) Utrolig at en spiller ny enhet er defekt
Otis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden @Fors Dessverre mer og mer vanlig. DOA som det heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå