Gå til innhold

BMW dieselmotorer

TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har lagd et verktøy som gjør at dette kan gjøres uten å ta av toppen ja. 215,- eks mva per fjær for de som forhåndsbestiller (10 dager igjen).

Jeg vil ikke si at det er nødvendig på en original motor, dog om du opplever problemer så kan det være greit å oppgradere når man først er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har et ekkelt problem på min 03mod e46 330d, m57n motor.6trinns manuell, og bilen er chippa på ordentlig vis. ved fullt gasspådrag i 4-5-6 gir, så begynner det og riste, og turbotrykket faller litt før den lader igjen. Kjennes ut som ristinga kommer fra mellomaksel. Har begynt og fått slike symptomer i 3.gir også. Har bytta girkasseoppheg, hardykobling, mellomakseloppheng og det kuleleddet bakerst på mellomaksla, ikke noe bedre. Har tatt diagnose og fått opp en feilkode på glødeplugg 6, og to feilkoder på LMM. Bilen går fint ellers, og rister ikke hvis jeg gir gass sakte, noe som er veldig kjedelig med en slik motor :D noe tips? Kan det være lmm som er årsaken? Hjelp mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slettet feilkoder på LMM, og kjørt en stund for så og sjekke igjen om de har kommet tilbake?
SKulle jo kjørt en test på den også for og sjekke om den leser av rett.

Dumt og kjøpe ny om den gamle egentlig ikke er ødelagt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite spørsmål:

Jeg har opplevd på min N47 at til tider blir den veldig rolig. Spesielt når jeg står stille. Den slutter helt å "riste" og jeg lurer på om faktisk motoren er på. 

Noen som har noen forslag hvorfor det blir sånn noen ganger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...