Freakshow Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Galleritrykk eller railtrykk skal være 250 bar for at dysene skal åpne. Det sitter en reguleringsventil bak på høytrykkspumpe som kan tulle. Går det Ann å bare bytte regulerings ventilen eller må hele pumpa byttes? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Ventilen kan byttes http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=bmw+13517787537&_sacat=0 Endret Desember 15, 2015 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kraakevik Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 noken som veit om du kan få kjøpt eit rep.sett til ac kompressoren på ein 2000 e46 320d? ikkje for heile kompressoren, men kunne tenkt meg magnet clutchen og reimhjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Ventilen kan byttes http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=bmw+13517787537&_sacat=0 takker! men klarer jeg og finne ut om denne er gåen eller hele pumpa ved hjelp av diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Noen som kan hjelpe meg med dette? Live måling tatt fra rheingold på n47 motor viser -40 grader på eksostemp før dpf. Har fortsatt orginal KAT og dpf. Dette indikerer vel kabelbrudd. Spm er: har dette noen betydnig? Bilen går fint på alle måter, og ingen feilkoder. Brukes den manglende temp verdien til noe spes? Bilen regenerer som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Det indikerer vel at sensor er defekt eller kabelbrudd. Jeg ville satse på sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Sjansen er stor for at du ikke har den sensoren, da vil den vise den verdien der. Såvidt meg bekjent er det ingen N47 som har to tempsensorer på eksosen. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette? Live måling tatt fra rheingold på n47 motor viser -40 grader på eksostemp før dpf. Har fortsatt orginal KAT og dpf. Dette indikerer vel kabelbrudd. Spm er: har dette noen betydnig? Bilen går fint på alle måter, og ingen feilkoder. Brukes den manglende temp verdien til noe spes? Bilen regenerer som den skal. Jeg har samme "problem" på min. Hvis den skulle hatt en verdi der og får -40 burde det vel kommet opp en feilmelding? Tipper det stemmer som nevnt over at vi ikke har den sensoren. Edit: Hvilket program er det forresten du bruker? Endret Desember 18, 2015 av Mjukas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Ok takker for svar! Fant en i England som konkluderte likt. Ingen feilmelding som du sier. Da slår jeg meg til ro med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Det er rheingold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondaln Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Hei! Er det noen som kan gi meg et svar på hvor langt diesel-motorane (og bensin) har godt av å gå? Ska kjøpe bil etterhvert og hadde vært fint å vite:) Edit: Gjelder i hovedsak 3-serie e46 og e9x Endret Desember 18, 2015 av Bondaln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 Nei de har generelt ikke så godt av å gå så langt. Hvis du ser på måten de er lagd på, og tyrkkutviklingen i forbrenningskammer mot veivposisjon så er det et under at de holder i det hele tatt. Thundercoil, Julianv og HMW reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondaln Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Nei de har generelt ikke så godt av å gå så langt. Hvis du ser på måten de er lagd på, og tyrkkutviklingen i forbrenningskammer mot veivposisjon så er det et under at de holder i det hele tatt. Ok, takk for svar:) Så jeg bør rett og slett finne en bil med så lav kilometerstand som mulig? Endret Desember 18, 2015 av Bondaln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Tror nok han var litt ironisk.. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Endret Desember 18, 2015 av Alpejohn Morty999 og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bondaln Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Tror nok han var litt ironisk.. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Hehe.... Men har ikke så mye peiling, så et ordentlig svar hadde vært ålreit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå