Gabz Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 (endret) Er basically den samme, ja. Eneste forskjellen er jo slagvolum, og dermed kraft/effekt. Endret Februar 7, 2016 av Gabz Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 10 minutter siden, Gabz skrev: Er jo basically den samme, ja. Er det jeg har fått inntrykk av, også. Skal bli godt å gå tilbake til E39. Dagens forsøk på å løsne dyse nr 2. Men den løsna pokker ikke, nr 1, 3 og 4 derimot, kom fort av. M47d20 hvis noen lurte. Vi prøvde 3 mann å få den løs, ikke med rustløser engang. Tips? Tenkte å stikke til verksted i morra og høre om de har noen pris på dette - blir garantert et par tusenlapper, hvis de har noen metoder å gjøre dette på... Verktøyet kom helt fra England og ble bestilt kun til å gjøre denne jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Andre dyser, annen turbo, samt slagvolum som dere er inne på. Videre har e39 525d de små bremsene og mindre diff. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Har ikke bestemt meg helt enda, mem fare for at det snart står en 3l i gården her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 preface 3,0 har ikke de store bremsene, til info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Blir facelift uansett hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Noen som har byttet EGR ventilen på sin N47? Fikk beskjed om at den kan kødde til hvis den ikke fungerer helt som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Hellå! Sitter å ser på e92, ser noen 320d har 177hk og noen 163hk, er det kun software som skiller, sånn at man kan hente like mye ut av en 163hk som 177hk utgave ? Fant ikke noe 100% konkret svar på ett kjapt søk, så tenkte å høre med ekspertisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 N47 med 163hk er identisk med n47 177hk. Du vil dog ofte ikke få lik effekt ved tuning med mindre du går til noen som faktisk kan sakene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 On 2/7/2016 at 23.50, Shattered skrev: Er det jeg har fått inntrykk av, også. Skal bli godt å gå tilbake til E39. Dagens forsøk på å løsne dyse nr 2. Men den løsna pokker ikke, nr 1, 3 og 4 derimot, kom fort av. M47d20 hvis noen lurte. Vi prøvde 3 mann å få den løs, ikke med rustløser engang. Tips? Tenkte å stikke til verksted i morra og høre om de har noen pris på dette - blir garantert et par tusenlapper, hvis d e har noen metoder å gjøre dette på... Verktøyet kom helt fra England og ble bestilt kun til å gjøre denne jobben jeg har pleid å bruke glidehammer fra biltema med påsveiset mutter med riktig gjenger til dysene. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Karosseri/Glidehammer-2000016770/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 24 minutter siden, lierbimmer skrev: jeg har pleid å bruke glidehammer fra biltema med påsveiset mutter med riktig gjenger til dysene. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Karosseri/Glidehammer-2000016770/ Kjøpte verktøy fra England, fikk ikke av den ene dysa likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Noen som vet hvor mange bar map sensoren er i min 2004 e46 330xd 204hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Nå skal jeg være litt stygg, men det får bare være. Hvordan kan man selge software tuning,og stå inne for kvaliteten, uten å vite dette? Det ligger nemlig helt åpenlyst i programvaren. Dette er ikke til deg personlig, men det er flere leverandører som mener de er veldig flinke, så ser jeg i programvaren at de ber om mer ladetrykk enn det MAP sensor kan lese. For å svare på spørsmålet så spørs det på euro versjon. Dersom MAP sitter bakpå innsuget (altså mot fører) på m57n så er den 3 bar. Dersom den sitter på siden av innsuget (altså mot panser/hjulhus) så er det en 4 bars sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 6 hours ago, TRF-Racing said: N47 med 163hk er identisk med n47 177hk. Du vil dog ofte ikke få lik effekt ved tuning med mindre du går til noen som faktisk kan sakene sine. Takk for svar, da regner jeg med at en tur til Rena-traktene vil gi meg like mye futt i en eventuell 163hk utgave ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Absolutt Disse går skikkelig bra når de er satt opp riktig. Steg 2 er satt til 230hk (men har vært strekt opp til 239hk). Planlegger også et Steg 2+ på 245hk. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå