Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Wow, nok et veloverveid innlegg fra Fredrik. Godt at ditt sanne jeg kommer frem av og til.

 

Evner du i det hele tatt å lese før du blir så støtt?

 

Jeg gidder ikke å svaret på det våset du drar inn i innlegget ditt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske utrolig TRF... liten og smålig er det jeg først tenker på, men joda jeg er redaktør for bimmers.no. Hverken mer eller mindre... og iom. at alle adminstratorer (små og store) har de samme rettighetene i forumet er administrator den rette tittelen.

 

Nå synes jeg vi skal holde oss for gode til personangrep.

 

Jeg lurer for øvrig på hvordan Bimmers.no skal ta opp kampen med bilstoffet til DN, VG, TV2 og lignende ... Ikke glem at Bimmers.no er nettsted for BMW. Da blir det rart hvis man plutselig skal konkurrere mot "nøytrale" aviser. Det redaksjonelle innholdet vil bli både for snevert og farget til at Bimmers.no blir en reell konkurrent til for eksempel VG, Dinside, DN, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dele frustrasjonen min etter kjøpet av min første eple telefon :)

 

Er jo helt umulig å bruke sånn inntil videre :P

 

Men må si iPhone 6 er kjapp og fin sånn ellers da. Bra batteri.

 

Hatt div Samsung S versjoner de siste årene, men nå har jo endelig apple klart å få skjerm som er leselig så tenkte gi det et forsøk :)

 

Kommer seg vell ved litt tilvenning :P Har hatt iPad en stund, men aldri brukt den så har ikke blitt vandt med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kan du Fredrik like "dra inn piggene" etter det innlegget ditt på toppen her? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Selvinnsikt er en fin bil. Eller bare et enormt behov for å prøve å fremstå som the bigger man? Rimelig vanskelig etter det innlegget ditt på toppen her.

 

Jeg tror kanskje jeg har skjønt noe av dilemmaet her. Når jeg "skryter" så gjør jeg det fordi jeg mener det, ikke for å rettferdiggjøre noe krasst i innlegget mitt (som du åpenbart er vandt til å bruke det). Les gjerne innlegget på forrige side på nytt, forstå hva som står der. Oppførselen din på toppen her er helt lavmål, og det attpåtil av en som sutrer om "ballen og ikke spiller" ved enhver anledning.

 

Les innlegget mitt på nytt, det var på ingen måte kritikk av deg. Det var dog en korreksjon av hva som ble presentert, videre en presisering da jeg var helt overbevist om at du var redaktør i forumets "tidning", som er bimmers+. Det har jo vært prat i flere år om at første side burde ha noe sånt, og det er utelukkende bra at det nå skjer. Hva i all verden mener du at en redaktør har å gjøre i den regulære delen av forumet, "i virke" som redaktør? Lese over spørsmålet han på 18 har om bmw e36, sjekke rettskriving, og be han om å presentere det på en annen måte? Fortelle han hva han bør skrive om neste gang? Kontrollere om det er høyt nok faglig nivå?

Beklager, men det finnes ingen redaktør rolle under opprettelse av tråder i forumet (du forstår dette? det var ikke ment som kritikk mot deg, men hva i all verden er det du prater om når du mener at det trengs en redaktør til dette?). Noe mer nedlatende mot medlemmene her har jeg ikke hørt på lenge, det viser jo totalt mangel på forståelse på hva et forum er.

 

Videre skrev du selv "viseadmin" i alle tråder, vel, inntil vi fikk nye eiere. At du virkelig sidestiller deg med Gunnar synes jeg er direkte respektløst, og spekulativt i at folk her har for kort fartstid til å vite hvordan ståa var. Hadde jeg vært smålig så hadde det vært noe helt annet som ble presentert. Nå har du rakka ned på Gunnars bidrag, på hylle, på meg (for øvrig helt uten sammeligning med de to første, jeg er nemlig bare en helt enkel entusiast, og har ikke behov for å sole meg i glansen som andre har gjort til virkelighet), hvem er neste? Den neste som ikke er enig med deg?

 

Synes du selv ikke at det å være redaktør for bimmers+ er fint nok? Det er nemlig slik det ser ut nå. Jeg synes det burde være stor stas for din del å være det. Jeg fatter ikke at du skal ha et behov for å tilte på alt jeg sier, og alltid føle deg så støtt. LESE LESE LESE. Forstå. Og ja, du vil få svar på tiltale. Jeg holder meg dog for god til det du driver med på toppen her, og går etter ballen som du vanligvis alltid krever av oss vanlige brukere.

 

Admin/Moderatorer: Dere må gjerne rydde opp og fjernemine innlegg. Fredriks oppførsel på toppen her er dog ikke holdbar. Jeg håper det hele bunner ut i at han ikke gadd å lese eller missforstod deg jeg egentlig skrev, som på ingen måte var ment som kritikk mot Fredrik. Snarer trvert imot ved å påpeke viktigheten av Bimmers+ og rollen som redaktør, som ble "dratt i tvil" lengre opp på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dele frustrasjonen min etter kjøpet av min første eple telefon :)

Er jo helt umulig å bruke sånn inntil videre :P

Men må si iPhone 6 er kjapp og fin sånn ellers da. Bra batteri.

Hatt div Samsung S versjoner de siste årene, men nå har jo endelig apple klart å få skjerm som er leselig så tenkte gi det et forsøk :)

Kommer seg vell ved litt tilvenning :P Har hatt iPad en stund, men aldri brukt den så har ikke blitt vandt med den.

Det krever vel litt tilvenning :-)

"kjerringa" har Iphone, og hver gang hun plages spør hun meg om hjelp, som ikke har snøre på iPhone :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, se på bimmers sin forside. Det er alle de artiklene som blir lagt ut der. Fredrik er redaktør og har god hjelp av noen skribenter som også er flinke med slikt :)

 

Edit: Som for øvrig (om det fortsatt skulle være tvil) er en veldig lur og bra greie for forumet. Med et så stort forum er det viktig å kunne tilby mer enn den rene forumdelen (god vil jeg ikke kalle forumet for simpelt som noen greide å gjøre på forrige side). Det er god underholdning, og et herlig avbrekk fra rene tråder her inne. Jeg har dog tidligere stilt meg noe kritisk til deler av gjennomføringen, som trolig ble oppfattet noen hakk verre enn hva det egentlig var ment som (men der igjen, man har lov å spørre hva noen mente med det de sa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å spørre om noe helt annet her inne, da det er mye trafikk her.

 

Er det noen som vet av noen som tilbyr støping av eksempelvis eksoshus og kompressorhus til en halv fornuftig pris? Til turbo. Evt noen som har svært godt utvalg av slikt og kan spesiallage/maskinere til?

Dette er jo ofte kinaprodukter, så jeg kan vurdere slike leverandører om noen har et godt ord å legge inn for dem, men jeg trenger altså å få lagd noe som ikke finnes pdd, og når det gjelder støping så har jeg ingen gode leverandører per nå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner høydeskrekken kommer å tar meg bare av å se på det der :P

Nå er jeg pingle i høyder og da men

Du er ikke alene! Får frysninger :-o

Skal vel være bra kokko for å gjøre det der, uten noen sikring :-P frykter ikke døden akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...