Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes vel knapt bedre plass å klarne tankene enn på fjellet, dog bør man være noenlunde alene. Jeg har gått mye i fjellet (vestlandet) under oppveksten og lett tilgang til slikt savner jeg. Jeg kan dog også nyte fjellet på sykkel eller atv omtrent på samme måte som når jeg "foter". Det viktigste er å være litt for seg selv i nydelig natur og bruke kroppen. For min del da, vet dog at mamge har sterke meninger rundt akkurat hvordan fjellet skal nytes best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte aldri Matrix-filmene....

OK nå prøvde jeg TO ganger å forklare første filmen, men etter 5-6 setninger måtte jeg gi opp hehehe, blir for mye å forklare, orker ikke :P Egentlig et klassisk "mennesker lager artifical intelligens maskiner, maskiner blir misbrukt og gjør opprør og er overlegne kampmaskiner som truer menneskerasens overlevelse" plott.

 

Jeg var 15 da jeg så filmen, og det tok mange år før jeg var oppegående nok til forstå hva den egentlig handlet om.

Andre og tredje filmen forstår jeg endel av, men det er fortsatt utrolig mye som man ikke legger merke til før man har sett alt mange ganger...

Muligens den eneste trilogien jeg har sett 5-6 ganger fordi man oppdager noe nytt og forstår mer hver gang man ser de filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...