Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være en fordel å skrive hvilken bil det er til, men det finnes faktisk til de fleste modeller. Du finner det om du velger biler for det amerikanske markedet på f.eks. realoem.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig?

 

Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig?

Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer!

Kanskje termostaten? :-P vet ikke hva slags bil det gjelder.

På dieseldyret mitt skulle den åpne på 88 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bil som blåser veldig varmt i bilen og alt, men temperaturmåleren/termostaten viser aldri over 90 grader.. Noen som vet hva som kan være gærnt? Er det farlig?

 

Termostaten viser ca.70-80 grader, men aldri mer!

Hvismdet er f32 din og den er norsk blåser det varmt pga at den har elektriskovn på kupevarmen når motor er kald. Med andre ord det blåser varmt med engang.

Normalt skal den ovnen skru seg av når motor er driftsvarm, blir den ikke det så er det noe annet galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er rått! Også en Gälendewagen, 897 000km på en biltur i 26 år!!

http://e24.no/bil/denne-bilturen-varte-i-26-aar/23315543

http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YpeYOWK3l9E

Den bilen har fått oppleve mye!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

 

 

Ikkeno å skryte av. Du vet en E34, E30 og en Citroen hadde klart samme jobben mye bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...