Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for tipset! Det blir bestilt parts!

 

(Er da noen BMWer på gården her som trenger kjærlighet også).

 

Litt sur på Benzen om dagen, knirker som en gammel låvedør bak der og smeller hardt der bak når man setter den i gir  :P

 

Bare sånn for å rakke ned på Benz!

 

Savnet etter klassisk BMW kunne ikke vært så mye større som nå ettersom været idag har vært bortimot perfekt for en luftetur!

 

Har sittet bak rattet på en Mondeo TitaniumS idag også, kjørte 25 mil og må si at dette er en meget god bil å kjøre. God plass i bagasjerom og svært god komfort! Forstår hvorfor mange liker denne :) Sprek motor på 200hk(?), var en chippa diesel hvertfall, den dro på alle turtall og led overhodet ikke av det typiske VAG-diesel syndromet mtp. turtallsregister.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan "grabs popcorn" oversettes til "jeg er enig med han over meg" i ditt hode?

Skjønner du hva jeg prøver å si da? Jeg verken siterte eller sa +1 eller likte det innlegget hans eller sa meg på noen annen måte enig med Wicky sitt innlegg, likevel gidder du å blande inn så mye annet piss?

RART det er krig i verden...

Poenget var at slike uttalelser er skadelig for omdømmet til muslimer, og jeg trodde du var litt opptatt av nettopp omdømmet til muslimer, da jeg kan minnes at du har tatt muslimer i forsvar ved flere anledninger. Om du ikke hadde skrevet noe hadde ikke jeg kommentert noe, men når du plutselig synes dette var god underholdning, å utvise et så gammeldags og feil menneskesyn, så stusset jeg litt.

Men det er helt greit, noterer at kvinners rettigheter og velferd ikke er noe fanesak for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at slike uttalelser er skadelig for omdømmet til muslimer, og jeg trodde du var litt opptatt av nettopp omdømmet til muslimer, da jeg kan minnes at du har tatt muslimer i forsvar ved flere anledninger. Om du ikke hadde skrevet noe hadde ikke jeg kommentert noe, men når du plutselig synes dette var god underholdning, å utvise et så gammeldags og feil menneskesyn, så stusset jeg litt.

Men det er helt greit, noterer at kvinners rettigheter og velferd ikke er noe fanesak for de.

La meg prøve igjen, tror du har mistolket litt :)

Jeg syns "kranglene" mellom visse brukere her og diverse andre er undeholdende, det var DET jeg mente. Ikke selve emnet. OK?

 

Apropos menneskesyn;

1) Spør gjerne min kone om hvordan jeg behandler henne (intet mindre enn som dronningen hun er). Jeg har utrolig respekt for kvinner, om du blir med på fest en gang så kan du se hva kvinner i mitt krets sier om meg. Kan garantere deg at du ikke vil høre noe snusk, ever. Jeg har uten unntak behandlet og respektert kvinner.

og apropos menneskesyn og omdømmeforsvar:

2) Jeg har akkurat kommet hjem med stivfrosne fingre og tær etter å ha stått i ring foran synagogen. Hvis du ser en kar med svart jakke og mørkeblå/hvit BMW Motorsport caps på TVen, så var det meg. Det er menneskesynet mitt.

 

Noe mer du stusser på, når vi først er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg prøve igjen, tror du har mistolket litt :)

Jeg syns "kranglene" mellom visse brukere her og diverse andre er undeholdende, det var DET jeg mente. Ikke selve emnet. OK?

 

Apropos menneskesyn;

1) Spør gjerne min kone om hvordan jeg behandler henne (intet mindre enn som dronningen hun er). Jeg har utrolig respekt for kvinner, om du blir med på fest en gang så kan du se hva kvinner i mitt krets sier om meg. Kan garantere deg at du ikke vil høre noe snusk, ever. Jeg har uten unntak behandlet og respektert kvinner.

og apropos menneskesyn og omdømmeforsvar:

2) Jeg har akkurat kommet hjem med stivfrosne fingre og tær etter å ha stått i ring foran synagogen. Hvis du ser en kar med svart jakke og mørkeblå/hvit BMW Motorsport caps på TVen, så var det meg. Det er menneskesynet mitt.

 

Noe mer du stusser på, når vi først er i gang?

Det må jeg si at det står stor respekt av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...