Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

OK Mister.

 

Jeg sjekket med Bavaria i går om originalfelger, de 18" som sitter på bilen koster 25.000 kr. etter rabatt og uten dekk. Det er ganske uaktuelt. Har sittet og søkt mye på felger i dag, men finner ingenting som passer helt til bilen, spesielt om jeg ikke skal ha senk. Spør derfor her om alternative merker og sånt, tar tid å gjøre opp en mening. Kommer til å kjøpe noe som skal sitte i mange år, tar ikke slik beslutning i løpet av et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Prickbort i går , funka veldig bra det :)

 

 

Jeg har mørk bil , min e38.  trenger tips til polering, sette bort eller polere selv? 

 

jeg polerer ikke med maskin.

 

Hvis du ikke polerer med maskin er det egentlig bare sette det bort. Man klarer ikke å nærme seg slike resultater med å  bare bruke hender. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke polerer med maskin er det egentlig bare sette det bort. Man klarer ikke å nærme seg slike resultater med å  bare bruke hender. :)

 

Tenkte jeg skulle levere bort bilen, om det kommer på et par tusen , med lakk forsegling osv som jeg har sett rundt om her i Fredrikstad. Så er det verdt det. 

 

låne / kjøpe seg maskin, maskere lister og diverse. OG jobben og poleringsprodukter , så tror jeg faktisk man "tjener" på og sette den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle levere bort bilen, om det kommer på et par tusen , med lakk forsegling osv som jeg har sett rundt om her i Fredrikstad. Så er det verdt det. 

 

låne / kjøpe seg maskin, maskere lister og diverse. OG jobben og poleringsprodukter , så tror jeg faktisk man "tjener" på og sette den bort.

 

Nja, kjøper du maskin og produkter kan du ta din egen bil mange ganger for litt mer enn summen for det de tar for å polere bilen din den ene gangen. Men det spørs om du selv vil bruke 8-12 timer på egen bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en her på forumet til å ta

min! For 2000kr(minnes jeg det var) og en hel søndag tok han BMWen for seg. Resultatet var mildt sagt oppsiktsvekkende!

Hadde tidligere prøvd meg på en forskjerm, gjorde stor-innkjøp av anbefalte produkter. Mistet motet etter noen timer.

Når jeg tenker over saken er preface E24 langt mer klassisk i fasongen enn faceliften.. Savner å eie gammel BMW for tiden.. Blir småsjuk når jeg ser en..

8ad7fd3f6da4ca84810bfe8f2e25d9d7.jpg

316 og jeg før jeg fikk ordna skikkelig med den etter at den ble stjålet

fb14357f5af04fc0c552d17e36394160.jpg

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...