Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ideer til gode bilfilmer på en rolig søndag? :)

Bilfilm

edit: feil link

Jeg har i grunn veldig lyst på en Manta..

Opel Manta er kul, men jeg tar heller en Ascona B... som Ascona 400 "street version" med små 230 HK i en bil som veier 1065 Kg... :P

Skrevet

Kan internettleverandør bare øke prisen uten å si fra til kunden i god tid?

Har betalt 549,- i mnd for 30/30 hos Eidsiva, nå har dem sendt meg avtalegiro på 649,-. Ser at prisen er oppjustert på hjemmesida deres og..

Sier opp heila driden jeg, får jeg heller bare være nettløs. Kanskje få meg ett liv :lol:

Skrevet
Kan internettleverandør bare øke prisen uten å si fra til kunden i god tid?

Har betalt 549,- i mnd for 30/30 hos Eidsiva, nå har dem sendt meg avtalegiro på 649,-. Ser at prisen er oppjustert på hjemmesida deres og..

Sier opp heila driden jeg, får jeg heller bare være nettløs. Kanskje få meg ett liv :lol:

Det var jo ikke dyrt :o

Jeg betaler 459,- for 15/1.2 :P det er inkludert 60 kr i nettleige siden jeg ikke har fast tlf. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Opel Manta er kul, men jeg tar heller en Ascona B... som Ascona 400 "street version" med små 230 HK i en bil som veier 1065 Kg... :P

Gateversjonen hadde faktisk bare 144 hk 8)

Skrevet

Det vet jeg godt, men min "gate versjon" har rally versjonens 230 HK... :P

Skrevet

:applause:

Skrevet

Forøvrig heftige priser på 400, fant ikke noe Ascona, men jeg tar jo heller Manta uansett så ;)

http://mobile24.no/details.htm?id=16989 ... =〈=nor

Skrevet
Mistet førerkortet?

Skulle flytte inn på internatet, 24. august. Klarte å bli tatt i 61 i 50-sone i boks, hadde fire prikker fra før (prøvetid, dritt!). Leverte førerkortet sånn ca 1.oktober pga. at jeg ikke hadde tid før. Så kommer spørsmålet: når kan jeg kjøre opp igjen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...