Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ideer til gode bilfilmer på en rolig søndag? :)

Bilfilm

edit: feil link

Jeg har i grunn veldig lyst på en Manta..

Opel Manta er kul, men jeg tar heller en Ascona B... som Ascona 400 "street version" med små 230 HK i en bil som veier 1065 Kg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan internettleverandør bare øke prisen uten å si fra til kunden i god tid?

Har betalt 549,- i mnd for 30/30 hos Eidsiva, nå har dem sendt meg avtalegiro på 649,-. Ser at prisen er oppjustert på hjemmesida deres og..

Sier opp heila driden jeg, får jeg heller bare være nettløs. Kanskje få meg ett liv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan internettleverandør bare øke prisen uten å si fra til kunden i god tid?

Har betalt 549,- i mnd for 30/30 hos Eidsiva, nå har dem sendt meg avtalegiro på 649,-. Ser at prisen er oppjustert på hjemmesida deres og..

Sier opp heila driden jeg, får jeg heller bare være nettløs. Kanskje få meg ett liv :lol:

Det var jo ikke dyrt :o

Jeg betaler 459,- for 15/1.2 :P det er inkludert 60 kr i nettleige siden jeg ikke har fast tlf. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Manta er kul, men jeg tar heller en Ascona B... som Ascona 400 "street version" med små 230 HK i en bil som veier 1065 Kg... :P

Gateversjonen hadde faktisk bare 144 hk 8)

Det vet jeg godt, men min "gate versjon" har rally versjonens 230 HK... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Manta er kul, men jeg tar heller en Ascona B... som Ascona 400 "street version" med små 230 HK i en bil som veier 1065 Kg... :P

Gateversjonen hadde faktisk bare 144 hk 8)

Det vet jeg godt, men min "gate versjon" har rally versjonens 230 HK... :P

Forøvrig heftige priser på 400, fant ikke noe Ascona, men jeg tar jo heller Manta uansett så ;)

http://mobile24.no/details.htm?id=16989 ... =〈=nor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker AdulftFriendFinder som hadde reklame OVERALT for noen år siden?

Det ble laget en parodiside, men tror de ble saksøkt så de måtte ta den ned. Her er iallefall et screenshot fra den.

AdultMooseFinder-thumb.jpg

Var ei skikkelig gjennomført side. Synd den ikke er oppe enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet førerkortet?

Skulle flytte inn på internatet, 24. august. Klarte å bli tatt i 61 i 50-sone i boks, hadde fire prikker fra før (prøvetid, dritt!). Leverte førerkortet sånn ca 1.oktober pga. at jeg ikke hadde tid før. Så kommer spørsmålet: når kan jeg kjøre opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...