Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe.

Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå :)

Hahaha noen som har vært SÅ full før?

Posted Image

Er mange som er sjuke for tida ja! Håper jeg går klar, har ikke merka no hittil :)

Så litt kjent ut den gif-en :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Skrevet

Er det så sykt bra altså ? Streamer dere da ?

Sent from space using Tapatalk -

Det er forferdelig bra hvis du ikke har sett du bare må jeg er veldig skeptisk til å se på ting serier osv men angrer aldri på breaking bad sinnsykt bra 

Skrevet

Breaking bad er BRA. ser det på netflix..alle episoder ligger der nå :)

Så piloten, ikke overbevist :P Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen.

Skrevet

Breaking bad er BRA. ser det på netflix..alle episoder ligger der nå :)

Sandnessjøen ( i Nordland)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

Så piloten, ikke overbevist :P Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen.

Blir ikke akkurat "spennende" før sesong 2, men da begynner det virkelig å bygge seg opp ;)

Skrevet

Er ikke fritt for vær her heller

Postet bilde

Hehe, her er vi og avhengig av bru (er en stor øy jeg bor på) å den har vært stengt i hele dag, deeen køen på begge sider :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

Driver med min første WP om dagen, en Lumia 1520. Rett og slett strålende fornøyd med den! :)

En jeg jobber sammen med har den, men den er litt for stor for meg.

Gikk fra 1020 til iphone 5s her for en mnd siden, men savner nokiaen veldig.

Skrevet

Nye M5 med Hartge tuning som gir 642 hk og 810 nm må være min ultimate drømme bil ! Er Ferrari 458 prestanda med komfort og plassen til eb vanlig bil. Bedre blir det ikke ! :)

Sent from space using Tapatalk -

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...