Shattered Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Kattlikzm og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Fock... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Hvor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Breaking bad er BRA. ser det på netflix..alle episoder ligger der nå turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe. Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå Hahaha noen som har vært SÅ full før? Er mange som er sjuke for tida ja! Håper jeg går klar, har ikke merka no hittil Så litt kjent ut den gif-en Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Er det så sykt bra altså ? Streamer dere da ? Sent from space using Tapatalk - Det er forferdelig bra hvis du ikke har sett du bare må jeg er veldig skeptisk til å se på ting serier osv men angrer aldri på breaking bad sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Breaking bad er BRA. ser det på netflix..alle episoder ligger der nå Så piloten, ikke overbevist Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Breaking bad er BRA. ser det på netflix..alle episoder ligger der nå Sandnessjøen ( i Nordland) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Så piloten, ikke overbevist Skal se resten, må bare laste det ned "lovlig" igjen. Blir ikke akkurat "spennende" før sesong 2, men da begynner det virkelig å bygge seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Oppkjøring på tirsdag Fikk jo egentlig time den 22.mai Ble i haugesund, er ikke såå kjent her men men. Går vell det og. Thundercoil og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hørt fra fler at det skal være bra, men jeg har fortsatt ikke sett et sekund av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Sandnessjøen ( i Nordland) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Er ikke fritt for vær her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Er ikke fritt for vær her heller Hehe, her er vi og avhengig av bru (er en stor øy jeg bor på) å den har vært stengt i hele dag, deeen køen på begge sider Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Driver med min første WP om dagen, en Lumia 1520. Rett og slett strålende fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Driver med min første WP om dagen, en Lumia 1520. Rett og slett strålende fornøyd med den! En jeg jobber sammen med har den, men den er litt for stor for meg. Gikk fra 1020 til iphone 5s her for en mnd siden, men savner nokiaen veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Nye M5 med Hartge tuning som gir 642 hk og 810 nm må være min ultimate drømme bil ! Er Ferrari 458 prestanda med komfort og plassen til eb vanlig bil. Bedre blir det ikke ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg