Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det? Da synes jeg synd i dem mtp kirsebærene de vokste opp med!

Den lukter så ille at jeg ikke tar den inn i huset en gang. Ligger det en dråpe iron-x i tuten, er det nok til å stinke ut hele kåken i to uker. Så den blir lagret i bod eller utenfor. Haha.

Skrevet

Hmm, står fargekoden under panseret på E39? Eller står den et annet sted? Jobba i hele dag, ikke hatt tid til å sjekke før nå.

Skrevet

Hmm, står fargekoden under panseret på E39? Eller står den et annet sted? Jobba i hele dag, ikke hatt tid til å sjekke før nå.

Ved høyre dempertårn (mao. under panseret).

Min står på innsiden av panseret :)

Fargekode på "dunkelblau II" er 263 ;)

Skrevet

Lurer på hvorfor de ikke har en halal-mccern her... kjøpegruppen er jo enorm i oslo/akershus....

Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske.

Skrevet

Nå har også jeg blitt nominert til bading... og utfordreren krever en LIMPE snus!?! Makan! Så stor-krevende ungdommen nå til dags har blitt!

Skrevet

Har blitt utfordret til dette badegreiene jeg også, får vel kaste meg i sjøen i morgen en gang!  Ikke at det er så ille egentlig, årets første bad skader ikke å få unnagjort :) 

Skrevet

Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? :P

Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher :P

Skrevet

Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske.

Ja sant nok...Men om de hadde ordnet en halal restaurant her kan jeg garantere at den aldri hadde trengt å stenge...

Skrevet

Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher :P

Støtter deg der! :) Knapt nok i juli her til lands :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...