Thundercoil Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Skal det? Da synes jeg synd i dem mtp kirsebærene de vokste opp med! Den lukter så ille at jeg ikke tar den inn i huset en gang. Ligger det en dråpe iron-x i tuten, er det nok til å stinke ut hele kåken i to uker. Så den blir lagret i bod eller utenfor. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hmm, står fargekoden under panseret på E39? Eller står den et annet sted? Jobba i hele dag, ikke hatt tid til å sjekke før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ved høyre dempertårn (mao. under panseret). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Lurer på hvorfor de ikke har en halal-mccern her... kjøpegruppen er jo enorm i oslo/akershus.... politics sikkert.... hadde tjent bra den ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Idag er det Vintage-aften! hahaha Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hmm, står fargekoden under panseret på E39? Eller står den et annet sted? Jobba i hele dag, ikke hatt tid til å sjekke før nå. Ved høyre dempertårn (mao. under panseret). Min står på innsiden av panseret Fargekode på "dunkelblau II" er 263 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Lurer på hvorfor de ikke har en halal-mccern her... kjøpegruppen er jo enorm i oslo/akershus.... Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Nå har også jeg blitt nominert til bading... og utfordreren krever en LIMPE snus!?! Makan! Så stor-krevende ungdommen nå til dags har blitt! 316 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Har blitt utfordret til dette badegreiene jeg også, får vel kaste meg i sjøen i morgen en gang! Ikke at det er så ille egentlig, årets første bad skader ikke å få unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske. Ja sant nok...Men om de hadde ordnet en halal restaurant her kan jeg garantere at den aldri hadde trengt å stenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher Støtter deg der! Knapt nok i juli her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det er jo langt uti mai, faen er det dere klager over? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Min står på innsiden av panseret Fargekode på "dunkelblau II" er 263 Okei, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg