Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal det? Da synes jeg synd i dem mtp kirsebærene de vokste opp med!

Den lukter så ille at jeg ikke tar den inn i huset en gang. Ligger det en dråpe iron-x i tuten, er det nok til å stinke ut hele kåken i to uker. Så den blir lagret i bod eller utenfor. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, står fargekoden under panseret på E39? Eller står den et annet sted? Jobba i hele dag, ikke hatt tid til å sjekke før nå.

Ved høyre dempertårn (mao. under panseret).

Min står på innsiden av panseret :)

Fargekode på "dunkelblau II" er 263 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor de ikke har en halal-mccern her... kjøpegruppen er jo enorm i oslo/akershus....

Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt utfordret til dette badegreiene jeg også, får vel kaste meg i sjøen i morgen en gang!  Ikke at det er så ille egentlig, årets første bad skader ikke å få unnagjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer viss du ikke bader og heller ikke kjøper snusen?? :P

Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc'ern selger først og fremst Sharia-vennlig mat i muslimske land. De hadde faktisk to restauranter som solgte halalmat i staten Michigan, som de eneste i USA, men dette ble fjernet etter en rettsak der McDonald's av ulike årsaker ikke ønsket å bringe bevis for at kjøttet virkelig var halalslaktet. Jeg går ut fra at den samme situasjonen gjelder i alle andre land som heller ikke er muslimske.

Ja sant nok...Men om de hadde ordnet en halal restaurant her kan jeg garantere at den aldri hadde trengt å stenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en kollega ville utfordre meg og jeg måtte gi ham en flaske whisky hvis jeg ikke badet! Nominer meg så mye du orker sa jeg, hiver meg ikke i sjøen før midten av Juli uansett så han får smøre seg med tålmodigher :P

Støtter deg der! :) Knapt nok i juli her til lands :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...