Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nye jurassic park har jeg enorme forventninger til :P

hahahah, jævli nysgjerrig på historia som ligger bak skiltet hvis det her er ekte :)
aYpN0p2_460s.jpg

Skrevet

nye jurassic park har jeg enorme forventninger til :P

hahahah, jævli nysgjerrig på historia som ligger bak skiltet hvis det her er ekte :)

aYpN0p2_460s.jpg

Er du fortsatt i USA?  :P

Skrevet

Er du fortsatt i USA? :P

Niks, kom hjem på mandag :( fant bildet på nettet bare :P

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Jeg satt ikke hjemme i går ;)

Du gjør ting hele tiden som strider med reglene her inne. Da blir det slått ned på. Selv etter gjenntatte advarsler om dobbelposting.

De fleste andre klarer og rette seg etter regler som er satt for å holde orden i tråder her inne. Disse reglene gjelder også deg uten unnatk.

Reglene er satt av en grunn endten du diker de eller ikke.

Du har selv valgt å være med her. Og da må du bare godta reglene som er her.

Det er ikke så vanskelig å bruke multisitat knappen.

Om du ikke klarer det. Så kan du klikke på svar.

Skrive de du skal svare på og poste.

Så klikker du svar på neste innlegg du vil svare på. Istede for å klikke post. Så klipper du ut all tekst

Redigerer din siste post og limer det inn der. Resultatet vil bli det samme som multisitat.

Om du ikke klare og følge regler så få du helle finne på noe annet enn å krangle når du blir bedt om å følge regler.

Om du kjører i 60 i 50 sone og blir tatt hvær dag. Så vil jeg tro du får en værre straff enn fyfy etterhvært.

Det blir mye av det samme som her.

Vil anbefale deg og lese litt her.

http://bimmers.no/topic/772489-forumregler-for-bimmersno/

Finnes heldigvis verre ting her i verden man kan gjøre seg skyldig i enn å dobbeltposte på en bmw-forum en gang i måneden.  Men jeg beklager så mye for dette grove overtrampet på forumreglementet ;)

Skrevet

Finnes heldigvis verre ting her i verden man kan gjøre seg skyldig i enn å dobbeltposte på en bmw-forum en gang i måneden.  Men jeg beklager så mye for dette grove overtrampet på forumreglementet ;)

Ja faen så nasi dei er på det der, men å snakke drit, prate om alt annet enn tråden tilsier det er greit. 

Skrevet

Det er fritt frem å bruke rapporter-funksjonen, vi er ikke innom alle tråder på hele forumet.

Det er heller ikke alltid like lett å slette off topic-innlegg, selv om man gjerne vil. Ofte kan diskusjonen være halvgammel, og da er det egentligt bedre den dør ut av seg selv. Andre ganger kan det være vanskelig å slette noe uten å også slette noe som er relevant for tråden.

Skrevet

Ja faen så nasi dei er på det der, men å snakke drit, prate om alt annet enn tråden tilsier det er greit.

Dobbelposting er somregel ikke noe problem.

Dobbelposter nå og da blir somoftest bare stående uten noe oppstyr da det skjer en skjelden gang fra medlemmer her.

Men enkegle gjør det meget ofte. Når de da etter en stund får beskjed om at dette ikke er tillatt, og likevel fortsetter og fortsetter tros flere advarsler. Og etterhvært begynner å krangle på tilsnakket, Så blir det tatt tak i.

Skrevet

En begrunnelse på hvorfor innlegg blir slettet hadde vært fint, gjerne på pm :smile:

Selv brukte jeg rundt 20 min på og finne morsomme videoer youtube og lage et innlegg i går, bare for å se at det var borte igjen i dag.

Skrevet

Det var ganske selvforklarende at det ble slettet. Var over 15-20 YouTube linker i en post. Det er fryktelig dumt når det tar evigheter å laste en side pga masse YouTube linker.

Det går fint med par stk av gangen.

Skrevet

Så moderatorene på bimmers sletter innlegg fordi de har tregt nett/pc??

Misforstå meg rett, ikke ute etter å krangle, men akkurat det der stiller jeg spørsmål ved :P

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Var vel bare 3 av de som viste youtubespiller, om det var det som var problemet.

Så kunne man byttet avspiller med en link istedet for å fjerne innlegget.
Er det fortsatt mange som sitter på isdn her til lands?

Skrevet

Hot linker tar tid å laste. Hva er poenget med flere titalls YouTube vids i en post ? Dette er ikke en YouTube tråd.

Er ikke snakk om tregt nett men det å hente opp 3part innhold som tar tid og da oppleves bimmers som tregt!

Skrevet

kuken også, kantkjørte en felg.. får reparert det da, men flaut, kjipt og litt dyrt. 

problemet er hvordan jeg skal løse logistikken, kan ikke trave rundt med piggdekk heller.

Skrevet

Da kan man endre innlegget istedet for å slette det. Poenget er å spre litt latter og glede.
Må være litt takhøyde i en offtopic tråd. Har sjelden noe problem med at youtube er tregt å laste. Men det er nå meg.
En pm med begrunnelse på hvorfor innlegg blir slettet blir satt pris på, nok om det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...