Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føøfan, så kjett det er å jobbe ute når det regner. Ble klissbløt i dag, et par kilometer ute på sporet uten noe sted å gå inn. Fikk heller ikke lov å jobbe pga at det lynet og tordnet, så ble værende der i lang tid før jeg fikk klarsignal igjen... Lange dager om dagen!

Med fare for å irritere noen, september blir trivelig!  :klemme: 

attachicon.gifAugust.png

Man bør aldri skryte på nettet, det er alltid noen som gjør det bedre. Derfor har jeg laget ny bruker for anledningen.

NXVJYmQ2.jpeg

Skrevet

Lå på det time antallet ekstra hver eneste mnd frem til jeg gikk ut i pappaperm selv. Men når alt kommer til alt, er det egentlig verdt det?

Mye penger på bok gjør ingen nytte, så av og til kanskje bedre og erstatte de med timer med kidden.

Ganske enig der... istedet for å jobbe overtid henger jeg heller med ungen min! Kan ikke få nok tid med hu <3

Skrevet

Ganske enig der... istedet for å jobbe overtid henger jeg heller med ungen min! Kan ikke få nok tid med hu <3

Siden jeg nå er i pappaperm så er jeg til tider litt usikker på om jeg er enig i det siste der.

Stått opp klokken fem hver dag siste uka, og ikke fått sove noe særlig på dagen heller.

Kjenner det er deilig med avløsning når mor kommer hjem til tider.

Skrevet

Siden jeg nå er i pappaperm så er jeg til tider litt usikker på om jeg er enig i det siste der.

Stått opp klokken fem hver dag siste uka, og ikke fått sove noe særlig på dagen heller.

hadde pappapermen min tidligere i år...og jeg kan ikke annet enn å si at jeg savner den tiden...elsker å stå opp med ungen tidlig.. ligge i senga og se på tv etc, spise frokost sammen.. leke litt til.. så legger hun seg i 10 11 tiden og sover par timer..da får jeg jo litt tid til å sove på sofaen eller dusje etc...når hun våkna så fant vi på ting.. ut på kafe eller spise.. nå i ferien var vi i parken ofte, vaska bil sammen, var på kino, kafe, restauranter etc.... 

Og nei...får aldri nok av tid med henne! Men vi har hatt det ganske lett med henne... hun legger seg i 19tiden og står opp mellom 07 og 08... iløpet av siste 6-.7 mnd har hun plaget oss kanskje 3 4 netter med å være våken lenge, sutre grine etc.... 

Og har 316 virkelig laget ny profil?

Skrevet

Vår er snart ti mnd og vi har ikke sovet en natt i strekk enda. Våkner to-tre ganger hver natt.

Normalt legger vi a syv tiden. Så tuller a litt klokken elleve, to fire og står opp fem.

Blir ganske sliten av det etterhvert.

Sove på dagen er en time omgangen stort sett, så har ofte ikke giddi å lagt meg ned, siden jeg må stå opp igjen omtrent med engang

Skrevet

Har kjent det, ja. Men det er herlig når alt er i orden og alle er fornøyde!  :love: Angående natterytme hørtes det akkurat ut som dattera vår, men hu er gjerne våken 4-5 ganger om natta... Spesielt nå, har fått fire tenner på en gang. 

Skrevet

Kid er jo kos det.. 

Bikkjen som kjerringen har fått derimot.......................................................................

Du kommer til å bli glad i den sa de.............................................................................

Skrevet

Bare jeg som har det enkelt med kidden? Sover hele natta... sover 3timer i nappen på dagen... sutrer 2-3timer natten før hun får en tann... tror jeg har vært "lei" i totalt 3timer siden hun ble født i februar 2013... 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...