Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i Kroatia i sommer. Betalte 250,- for full sjekk, røntgen, puss og polering :P Null hull :P Da et Sveitsisk-eid tannlegekontor med proffere utstyr enn det vi har her hjemme. Fikk lov til å glo på TV mens det holdt på, så jeg var fornøyd  :mrgreen:

En stund siden jeg var hos tannlegen i Norge, men hvor mye koster en full sjekk + rens og polering?

Har mange timer i tannlegestolen ettersom jeg slo ut en fortann da jeg var mindre. Den har gitt meg mye plunder og heft og er lappet på så til de grader. I tillegg ble den rotfylt bare for å gjøre det enda mer komplisert! Tannlegen i Kroatia tilbød meg å bytte den ut for 1500,- der og da. Får ta det igjen neste år.

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i Kroatia i sommer. Betalte 250,- for full sjekk, røntgen, puss og polering :P Null hull :P Da et Sveitsisk-eid tannlegekontor med proffere utstyr enn det vi har her hjemme. Fikk lov til å glo på TV mens det holdt på, så jeg var fornøyd  :mrgreen:

En stund siden jeg var hos tannlegen i Norge, men hvor mye koster en full sjekk + rens og polering?

Har mange timer i tannlegestolen ettersom jeg slo ut en fortann da jeg var mindre. Den har gitt meg mye plunder og heft og er lappet på så til de grader. I tillegg ble den rotfylt bare for å gjøre det enda mer komplisert! Tannlegen i Kroatia tilbød meg å bytte den ut for 1500,- der og da. Får ta det igjen neste år.

Ordninær time + eft par bilder er vel 8-900? Mulig de også pusst noe tannstein. 

Skrevet

Jeg er på Gardermoen/Jessheim eller hva det enn heter her. Godt å se at det fremdeles finnes rånere, selv om bilene ikke akkurat var så mye å hoppe i taket av. :) Var endel 240-er baki der.

2E2D462D-3F4A-40B4-A376-415CB80E2DFB_zps

Skrevet

Esso på Jessheim?

Har en søster som er tannlege så jeg betaler ingenting for tannhelse tjeneste :P

Det er Esso rett ved Jessheim nord avkjøringen. En på hver på side av veien som awt sier :) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...