Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw ccn treff hos schmiedmann, rud(Bærum) i Oslo imorgen. Det starter klokken 11:00 :D

11:00 hørtes jævlig tidlig ut haha :o

Har ikke planer om å være der lenge på treffet imorgen, tenker bare å stikke en kort tur innom for å se om jeg kjenner noen, noe jeg mest sannsynlig ikke gjør :P.

Skrevet

Hvor lenge varer sånne treff?

Avhenger veldig av været. Fra et par timer i kjølig vær til mange timer om sommeren. Avhenger også om det er mat og drikke å få i nærheten, og hvor mange som faktisk er med ;) Men 2-4 timer er vel normalt.

Skrevet

Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå".

Innertiers svar
Skrevet

Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå".

Jeg har sagt det før og sier det igjen, man skulle gått med navneskilt på seg med hva man heter på forumet. Jeg fant jo ut i ettertid at jeg hadde stått ved siden av Wicky på Valle Hovin :P

Skrevet

Tror jeg skulle klart å kjenne igjen Wicky ganske lett :) 

men er jo alt for pingle selv uansett så skal ikke klage. mange på e30meet osv jeg ikke har tørd å ta kontakt med.

Skrevet

farlig med det a?  tenker ofte litt sånn sjøl, men når du først begynner å prate med folk så er det jo koselig 9 av 10 ganger :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...