Robkill Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Følte meg evneveik i stad...! Gikk å leta etter nøkkelen til bilen i en times tid, kunne på ingen måte huske hvor jeg la den! Etterhvert ble jeg lei, og ikke før jeg skulle hente noe i kjøleskapet fant jeg den, oppå en boks med rømme. bmwgreg90, Skårholen, Martin1993 og 5 andre reagerte på dette 8
knut_olestad Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Harr'u løpetid? Robkill og Nytern reagerte på dette 2
Robkill Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Harr'u løpetid? Jeg snakket i telefonen da jeg satte inn matvarer i kjøleskapet, ble vel for mye å styre med Såg snappen Robkill
Freakshow Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Denne er verdt å se ! Nvm linken ville ikke opp Oo Var top gear episode med Bmw m4 vs januar f-type v8 Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 12, 2015 av Freakshow
FredrikE24 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Der var den tilsalgs igjen Montro det er enkelte som får litt sjokk når dem går bilen etter i sømmene http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59021162&searchclickthrough=true Den er KANSKJE verdt halvparten, ikke det heller Endret Mai 12, 2015 av FredrikE24
316 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Der var den tilsalgs igjen Montro det er enkelte som får litt sjokk når dem går bilen etter i sømmene http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59021162&searchclickthrough=true Den er KANSKJE verdt halvparten, ikke det heller Hvor er den dårlig?
FredrikE24 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Kanaler, rusthull i dempertårn venstre forran, gravrust i både høyre og venstre dempertårn bak etc.Jeg besiktiget bilen ifjor sommer da jeg leverte noen deler til ny eier og bilen hadde ikke fått noe nytt eller blitt utbedret. Over vinteren har den fått diffbrems og noen nye bensinslanger. Jeg skal ikke påstå noe bastant, men han jeg solgte den til solgte den videre da han fant ut hvor dyrt det var for karosserideler til 6-serie, eieren jeg leverte deler til hadde ambisjoner han også, men solgte den ganske raskt. Jeg solgte den tydeligvis billig når jeg ser hva den ble annonsert for nå Det er litt artig, for jeg betalte en gang i tiden 48 000kr for den, da var det ingen synlig rust noe sted på den Jeg savner bilen på mange måter, men man må innse at det er for lite brukte deler som er brukbart til Karmann bilene og denne bilen har nok gjennomgått et litt slett restaureringsarbeid Så for min del var det enkelt og gi slipp på den der og da.Jeg liker dette bildet; Kjørte det bilen gikk utpå banen der i 2009 var det vel Det gav ikke mersmak Endret Mai 12, 2015 av FredrikE24 Robkill, Shattered og hermanoo90 reagerte på dette 3
Shattered Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Dårlig med liv her, får lage litt:http://www.tv2.no/v/913629/Folk er dumme! hahha!
Rune-K Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Kanaler, rusthull i dempertårn venstre forran, gravrust i både høyre og venstre dempertårn bak etc. Jeg besiktiget bilen ifjor sommer da jeg leverte noen deler til ny eier og bilen hadde ikke fått noe nytt eller blitt utbedret. Over vinteren har den fått diffbrems og noen nye bensinslanger. Jeg skal ikke påstå noe bastant, men han jeg solgte den til solgte den videre da han fant ut hvor dyrt det var for karosserideler til 6-serie, eieren jeg leverte deler til hadde ambisjoner han også, men solgte den ganske raskt. Jeg solgte den tydeligvis billig når jeg ser hva den ble annonsert for nå Det er litt artig, for jeg betalte en gang i tiden 48 000kr for den, da var det ingen synlig rust noe sted på den Jeg savner bilen på mange måter, men man må innse at det er for lite brukte deler som er brukbart til Karmann bilene og denne bilen har nok gjennomgått et litt slett restaureringsarbeid Så for min del var det enkelt og gi slipp på den der og da. Synd egentlig at denne bilen ikke blir pusset opp, Det begynner og bli sjeldne biler. 628i-Karman mener jeg det ble laget mellom 500 og 1000 stk av. Er ikke akkurat en dusinbil. Skal denne bli bra igjen må den nok selges til en som liker og sveise og kan lage mange av karosseri delene selv. Og kjøpe nye deler vil antagelig ikke lønne seg. Jeg vet om en som kan det men han er antagelig ikke villig til og ta på seg jobben. Husker han sveiset opp en 1980 modell Nissan 300Z en gang. Da sto han en hel dag og banket ut nye kanaler fra en enkel plate. Slikt blir dyrt.
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Det er originalt en 630CS, men da den ble importert fra Tyskland til Sverige fikk den av avgasshensyn ikke registrering. En M30B28 fra en 81 modell E12 ble lempet inn i Sverige, med EGR og det hele Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
wicky124 Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 var ett par andre....Men de var litt for drøye... så de ble sendt til spesielt utvalgte direkte... hahaha Skal prøve å lage litt drama ikveld også...
Anbefalte innlegg