OJR Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 noen som har en mening om hva jeg skal by på noen org brukte e34 fjører? han som selger vet ikke hva han vil ha, så han skulle sjekke på bimmers først. noen som har en okei pris som både selger og kjøper blir fornøyd med?
janerik171187 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 noen som har en mening om hva jeg skal by på noen org brukte e34 fjører? han som selger vet ikke hva han vil ha, så han skulle sjekke på bimmers først. noen som har en okei pris som både selger og kjøper blir fornøyd med? 4helt nye fjører koster 1000kr så mindre enn det ivaffall
Eksos Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Jeg rakk ikke spotte så mye, hadde mer enn nok med å gasse og bremse Svart E92? Så det sto en oppe ved stigfossbrua.Hmm, mulig jeg møtte en sølvfarga E46 nedom svingene? Om du møtte en kjapp liten grønn Golf2? Frozen gray den jeg spotta Hmmm, husker ingen grønn & kjapp Golf 2 nei
Larsinnj Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Noen som kan anbefale en god varmepumpe, som yter maks effekt til i hvertfall -20 grader? Jeg har Chofu sereno. Kan anbefale den vertfall. Mamma har en pumpe fra Sanyo. Så fort det blir minusgrader kutter den ut å hun må fyre med ved i tillegg. Da jeg holdt på å pussa opp sist vinter sto verandadøra åpen mye og det var rundt -15 over en periode. Selvsagt litt kaldere rett ved døra, men den holdt overraskende bra på tempen i storparten av huset! Jeg registrerte -27 grader som den laveste temperaturen men jeg var hjemme, men den fungerte like bra fordi. Er vel på rundt 10kW. Den var litt kostbar da. Men man får vel det man betaler for.
knut_olestad Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Flaggermusmannen" av Jo Nesbø: "så fortalte han om Åndalsnes, et lite tettsted oppi i Romsdalen omgitt av høye fjell, hvor det var så vakkert at moren hans bestandig hadde sagt at det var der Gud hadde begynt da han skapte verden, og at Han hadde brukt så lang tid på naturen i Romsdalen at resten av verden måtte gjøres i hui og hast for å bli ferdig til søndag".
Fredrik Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Flaggermusmannen" av Jo Nesbø: "så fortalte han om Åndalsnes, et lite tettsted oppi i Romsdalen omgitt av høye fjell, hvor det var så vakkert at moren hans bestandig hadde sagt at det var der Gud hadde begynt da han skapte verden, og at Han hadde brukt så lang tid på naturen i Romsdalen at resten av verden måtte gjøres i hui og hast for å bli ferdig til søndag". .... og det værste er at det nesten ikke ville ha vært en overdrivelse heller...
Jordfræsar Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Flaggermusmannen" av Jo Nesbø: "så fortalte han om Åndalsnes, et lite tettsted oppi i Romsdalen omgitt av høye fjell, hvor det var så vakkert at moren hans bestandig hadde sagt at det var der Gud hadde begynt da han skapte verden, og at Han hadde brukt så lang tid på naturen i Romsdalen at resten av verden måtte gjøres i hui og hast for å bli ferdig til søndag". Alltid lært det slik family guy forteller det: http://www.youtube.com/watch?v=zHex9GDQ2S0
Robkill Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Skilta flom på alle utfartsveier fra huset mitt nå... blir spennende å se om jeg finner en måte å komme meg på jobb Edit: Regner som fy fremdeles, og den ellers godt trafikkerte veien forbi huset består av en høy 4wd i ny og ne.
Yngvejos Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Da var e30en pakket og klar, nå venter jeg på at kartene på den nye gpsen min skal oppdateres. Med tom tom live funksjonen ser jeg for meg en behagelig reise til Nürburg hvor den sender meg av autobahn når det er "Stau". Turen går snart til Tønsberg for overnatting før det bærer videre.
OJR Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Fikke bare ''LITT'' lyst til å kjøpe disse, når jeg fant de på Ebay!!
knut_olestad Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Fikke bare ''LITT'' lyst til å kjøpe disse, når jeg fant de på Ebay!! Er ikke noe å vurdere, få på nå!!
OJR Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Pris? Ca 15000 NOK Er bare 15'' da, men på en e30 med mye senk, så hadde det nok blitt knalltøft alikevel!
awt Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Da var e30en pakket og klar, nå venter jeg på at kartene på den nye gpsen min skal oppdateres.Med tom tom live funksjonen ser jeg for meg en behagelig reise til Nürburg hvor den sender meg av autobahn når det er "Stau". Turen går snart til Tønsberg for overnatting før det bærer videre. Jeg gjorde det kunststykket å velge "alternativ" rute grunnet kø på Autobahn en gang. Brukte ganske mye lengre tid enn om vi bare hadde stått litt i kø. Uansett, god tur og lykke til.
knut_olestad Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Pris? Ca 15000 NOK Er bare 15'' da, men på en e30 med mye senk, så hadde det nok blitt knalltøft alikevel! 8+9x15? Er garantert skamrå på E30 ja
Anbefalte innlegg