SofaKingFresh Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 E34 M5 står på ønskelista. BMWen som gjør ALT riktig:Håndbygga M-bil Rekkesekser Manuelt Gammel men moderne nok Sedan i mellomstor størrelse Oser gammeldags kvalitet En HELT riktig BMW (: Det er helt sant det du sier der. Problemet er å finne en M5 nå som er i god stand, og ikke koster barn og kone. Kikker på mobile.de nå, og ser mange fine. Problemet er bare å finne "den perfekte" M5'en!
noekult Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ta kontakt med Konghelle bil. De har hatt noen inne i særdeles bra stand før. Men det koster, dog. Regn med 200.000 kr. for en bra en som du kan ha i noen år
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ta kontakt med Konghelle bil. De har hatt noen inne i særdeles bra stand før. Men det koster, dog. Regn med 200.000 kr. for en bra en som du kan ha i noen år Faktisk den prisklassen jeg isåfall hadde tenkt meg. En kosebil jeg kan ha, og en haug av en dritt jeg kan ha som hverdagsbil.
flobben Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":1lklari3]Jeg var veldig nære å kjøpe en Primareforsterker en tid tilbake, men klarte å holde meg. Blir fort dyrt når en begynner med stereo. skjønner ikke hva du mener
Jordfræsar Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Primare er vakkert. Hadde selv en Parasound Halo for litt siden. Men drømmer om McIntosh Nå har jeg Cambridge Audio. Mye musikk for pengene!
Hansh Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":auq9zl7e]Jeg var veldig nære å kjøpe en Primareforsterker en tid tilbake, men klarte å holde meg. Blir fort dyrt når en begynner med stereo. skjønner ikke hva du mener Ser ut som du har en 14" skjerm der!
wicky124 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 i første omgang trodde jeg at det var en sort mac-skjerm til pc
Fredrik Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":1w7iy1hm]Kvaliteten er vel god. Det er jo originale ting de selger, men det er jo brukte ting, så en må vel være obs på det. Frakt er jeg mer usikker på. Tror kanskje jeg ville kombinert et kjøp med en danmarksfereie, og hatt det med bak i bilen hjem. Kjedelig å betale både frakt og mva på store ting som møbler.Det er helt klart penger å spare på å kjøpe designmøbler i Danmark. Har selv kjøpt med meg både Arne Jacobsen stoler (oppussede gamle) og en LeKlint taklampe hjem fra København. Butikker i Oslo, som Futura og Eske har også en del snadder. Futura selger brukte møbler, Eske nye ting. http://www.eske.as http://futuraclassics.blogspot.com/ Kjøper man fra autoriserte auksjonshus er det liten grunn til å tvile på at ting som malerier, møbler, lamper, glass etc. er ekte. Smykker uten sertifikat/historie skal man generelt være forsiktig med å kjøpe fordi ikke alt er like ekte og mye kan være stjålet. Lauritz.com har blitt tatt for å bevisst operere som heler i flere saker. Som kjøper er man derfor relativ sikret, men det skader ikke (som alltid) å bruke hodet. Markedet for antikviteter og designmøbler er enormt på kontinentet. Ting som er populært i Norden er også ofte populært i Nordtyskland og Nederland (vi har den samme kulturelle referanserammen). Utfordringen i denne sammenhengen er at det som er sjeldent i Norge ofte finnes i enorme mengder i nettopp disse landene. Selv her i Danmark finnes det svært mye fint når det gjelder antikviteter og designmøbler. Det er historiske årsaker til dette. Danmark har vært et rikt land i langt lengere tid enn Norge og mens vi etter selvstendigheten i 1905 stort sett har hatt fokus på bondeantikviteter (les: nasjonalromantikk) har danskene i likhet med bl.a svenskene hatt mer fokus på klassiske antikviteter fra borgerskapet og adelen. Slik har det vært helt frem til idag og dette preger auksjonsmarkedet i hele Norden inkl. Nordtyskland og Nederland. Nå er det imidlertid dårlige økonomiske tider her i Danmark og det er derfor kjøpers marked. Svært mye fint er til salgs for relativt små penger. Man kan derfor gjøre temmelig gode kjøp hvis man er litt forsiktig. Et godt tips: Kjøp "norske" antikviteter/designmøbler i Danmark og Sverige. Kjøp "danske" antikviteter/designmøbler i Sverige og kjøp "svenske" antikviteter/designmøbler i Danmark og Norge.
flobben Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":14k10tlk]Jeg var veldig nære å kjøpe en Primareforsterker en tid tilbake, men klarte å holde meg. Blir fort dyrt når en begynner med stereo. skjønner ikke hva du mener Ser ut som du har en 14" skjerm der! Det er det ikke , men ja den kunne ha vært noen " større. den er 37"
[space] Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Gått i luksusfella med Focalhøyttalere? Nautiluz her liker nok det bildet
316 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Meget strøken http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1100044 Hva er nå det blitt i disse dager?
bmwnissen99 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Meget strøken http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1100044 Hva er nå det blitt i disse dager? Strøken? selger skriver jo inndirekte i anonnsen at bilen ikke er strøken jo. Men grei var den jo bortsett fra rusten jeg ser på bildene.
[space] Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hvordan kan bilen være strøken når han videre skriver: "høyre side av fanger bak har kromen rustet og noen lakk rust flekker i karessori,ingen gjennom rust.fører sete er noe slitt" Burde han ikke skrive "Småsliten e30 selges"?
flobben Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":1mkltfkh]Gått i luksusfella med Focalhøyttalere? Nautiluz her liker nok det bildet yepp har gjort det gitt... har bakhøyttalerne også, veldig fornøyd, mangler bare sub i samme serie. Lurte litt på om jeg skulle handle storebroren til disse til å ha foran, og de jeg har foran nå bak, og de bak til side høyttalere. Problemet er bare plass og dama
awt Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Da blir det visst en tur ut i Nordsjøen en uke i morgen etter bare fire uker fri... Livet er hardt.
Anbefalte innlegg