Marius2002 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 er så gøy med folk som kommer inn i butikken å sier : "e skal ha et oljefilter til en 3 serie!" da spør jeg; "hva slags 3 serie da?" Kunden : " en 320i" Det finnes jo mange forskjellige 3 serier!! ååårh.. Eller.. - "Husker du regnr ditt?" "Nei" - "Åssen bil har du da?" "En ca 90 mod 3 serie" - "Hva skal du ha da?" "Hmm en sånn bremse greie bak.. veit ikke helt jeg" JADA FLOTT!!... Annenhver kunde veit ikke hva de skal ha, veit ikke info om sin bil eller syns alt er dyrt. ja, er like frustrerende hver gang skulle ha laga sånn en meme på artige.no Hehe, det er likedan med oss: Kunde: "Jeg skal ha ei innerdør." Jeg: "Okei, hvor stor skal døren være?" Kunde "Standard innerdør" eller Kunde: "Jeg skal ha et kjøkkenvindu" Jeg: "Jepp, det skal jeg ordne, hva er målene på vinduet?" Kunde: "Jeg skal ha standard kjøkkenvindu" Det er litt vittig, men samtidig litt frustrerende. God helg folkens
Fredrik Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Jaguar XF med facelift er egentlig en veldig fin bil... nå også i en "norgesutgave". Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller ville hatt denne enn en F10 520d... "Samma det vel, bil er bil" Det synes jeg ikke. Det er f.eks stor forskjell på en Kia og en BMW...
-Roger- Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Jaguar XF med facelift er egentlig en veldig fin bil... nå også i en "norgesutgave". Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller ville hatt denne enn en F10 520d... "Samma det vel, bil er bil" Det synes jeg ikke. Det er f.eks stor forskjell på en Kia og en BMW... Men bare en av Kia og BMW kan vel kalles bil, så da er man tilbake til "bil er bil"
HalvorK Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 http://www.gd.no/nyheter/article5748607.ece "Subbete BMW" Haha
wicky124 Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Hadde også valgt xf enn f10.. for mange f10 på veiene allerede...
[space] Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Jaguar XF med facelift er egentlig en veldig fin bil... nå også i en "norgesutgave". Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller ville hatt denne enn en F10 520d... Ikke noen tvil her. Hadde helt klart valgt Jaguaren! Griselekker!
Jordfræsar Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Faens telefonselgere/gallup folk. 17.30 på en lørdagskveld skal de mase!
-Roger- Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Hadde også valgt xf enn f10.. for mange f10 på veiene allerede... Jeg er glad jeg velger biler etter hva jeg liker og ikke hvor mange det finnes etter veiene..
[space] Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 f11 er den ultimate stasjonsvoga, XF den ultimate sedanen. (Ut fra utseende. Jeg har kun kjørt f10 520d, og det var en meget fornøyelig og overraskende positiv opplevelse)
Kjexx Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Jaguar XF med facelift er egentlig en veldig fin bil... nå også i en "norgesutgave". Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller ville hatt denne enn en F10 520d... "Samma det vel, bil er bil" Det synes jeg ikke. Det er f.eks stor forskjell på en Kia og en BMW... Det var relatert til "hund er hund" Jarlsberg reklamen.
Jordfræsar Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 He's dænnish Eller flytta bare over vannpytten vel å merke...
noekult Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Det var relatert til "hund er hund" Jarlsberg reklamen. Som Mr. Jordfræsar påpeker så bor jo Fredrik i Danmark, derfor er det mulig at han ikke så linken til TV-reklame som går i Norge Nei, usj, bil er mye rart men "bil er bil" er det hvertfall ikke Koser meg gløgg i hjel på svingete vei med en BMW i forhold til sikkert 95% av den japanske bilparken
Der Barockengel Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Hehe, det er likedan med oss: Kunde: "Jeg skal ha ei innerdør." Jeg: "Okei, hvor stor skal døren være?" Kunde "Standard innerdør" eller Kunde: "Jeg skal ha et kjøkkenvindu" Jeg: "Jepp, det skal jeg ordne, hva er målene på vinduet?" Kunde: "Jeg skal ha standard kjøkkenvindu" Det er litt vittig, men samtidig litt frustrerende. Hender det at du lurer på hvordan slike kunder klarer å få montert de nye dørene eller vinduene sine? Jeg ser også at de som holder ut lenge i bransjen, er de ikke lar slike kunder gå inn på seg. F10 for meg forresten. Uten den minste tvil.
Anbefalte innlegg