Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jaha?

er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5?

http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html

Latterlig og heletatt og lage en artikkel.

Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det :)

Norge i et nøtteskall; bli imponert over at gammel bil med svær motor kjører fra vanlige fabrikkbil. Men når det er sagt så husker jeg å ha blitt skikkelig tatt på senga av 240-er på skogsveistrekninger... Av og til dukker en lokal helt opp og peiser i fra :applause: Tror ikke det er så vanlig med slike sleepere utafor Norge og Sverige? (Og kanskje Finland?)

Jeg drømmer om å kjøpe et Prius-skall, bakhjulsdriftkonvertere bilen og sette i hissig singelturbomotor fra Supra. Banebil og PR-bil for bedriften. Tror det hadde vært rått å sett noe sånt sidelengs, tør å påstå at en slik bil hadde fått internasjonal presseomdømme og ;)

Skrevet

Har vært diskutert her inne tidligere den, der ligger det bl.a. en link til en svensk forumtråd om bilen hvor det bekreftes at det er en M5.

Skrevet

Utrolig lite interressant at en bil med uoriginal motor klarer å kjøre fra an original en.

Hadde blitt myye mer imponert om jeg fikk se en original Volvo som kan måle seg med en M5,

på noen som helst måte.

Skrevet
Jaha?

er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5?

Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det :)

Norge i et nøtteskall; bli imponert over at gammel bil med svær motor kjører fra vanlige fabrikkbil. Men når det er sagt så husker jeg å ha blitt skikkelig tatt på senga av 240-er på skogsveistrekninger... Av og til dukker en lokal helt opp og peiser i fra :applause: Tror ikke det er så vanlig med slike sleepere utafor Norge og Sverige? (Og kanskje Finland?)

Jeg drømmer om å kjøpe et Prius-skall, bakhjulsdriftkonvertere bilen og sette i hissig singelturbomotor fra Supra. Banebil og PR-bil for bedriften. Tror det hadde vært rått å sett noe sånt sidelengs, tør å påstå at en slik bil hadde fått internasjonal presseomdømme og ;)

har en kompis som har fått bremsa sin til 350hk og 502nm, skal si det flytter på seg når man gir gass. Alltid like morro når man flesker på.

Skrevet
Jaha?

Men fortsatt litt morsomt at han drar fra :wink:

Etter hva jeg hører virker det ikke som han tråkker på alt, hører bare litt av den flotte V10 lyden :|

Skrevet

Etter hva jeg hører virker det ikke som han tråkker på alt, hører bare litt av den flotte V10 lyden :|

Enig, det virker ikke som han med M5`n drar på maksimalt. Uansett et artig bygge!

Skrevet

15500 i regninger i oktober, og da er allerde den forpulte lisensen til nrk betalt. Også 5000 i nye vinterdekk, jada gitt, her går lønninga!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...