bmwnissen99 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha? er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5? http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html Latterlig og heletatt og lage en artikkel. Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det
Larsinnj Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Da har snøen gått av fjellene igjen! Sitter å håper på at jeg nettopp var vitne til tidenes korteste vinter! Sent from somewhere, using something
noekult Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha?er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5? http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html Latterlig og heletatt og lage en artikkel. Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det Norge i et nøtteskall; bli imponert over at gammel bil med svær motor kjører fra vanlige fabrikkbil. Men når det er sagt så husker jeg å ha blitt skikkelig tatt på senga av 240-er på skogsveistrekninger... Av og til dukker en lokal helt opp og peiser i fra Tror ikke det er så vanlig med slike sleepere utafor Norge og Sverige? (Og kanskje Finland?) Jeg drømmer om å kjøpe et Prius-skall, bakhjulsdriftkonvertere bilen og sette i hissig singelturbomotor fra Supra. Banebil og PR-bil for bedriften. Tror det hadde vært rått å sett noe sånt sidelengs, tør å påstå at en slik bil hadde fått internasjonal presseomdømme og
BMW-Coupe Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Tusen takk for alle gratulasjonene folkens! Grattis til deg også Wicky! Hehe, kake til frokost noekult...den var ny!
asv Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha?er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5? http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html Latterlig og heletatt og lage en artikkel. Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det Kan vi si for sikkert at det er en m5 da? Har da selv sett e60 med full m-optikk uten m motor
awt Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Har vært diskutert her inne tidligere den, der ligger det bl.a. en link til en svensk forumtråd om bilen hvor det bekreftes at det er en M5.
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Utrolig lite interressant at en bil med uoriginal motor klarer å kjøre fra an original en. Hadde blitt myye mer imponert om jeg fikk se en original Volvo som kan måle seg med en M5, på noen som helst måte.
flobben Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha?er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5? http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html Latterlig og heletatt og lage en artikkel. Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det Norge i et nøtteskall; bli imponert over at gammel bil med svær motor kjører fra vanlige fabrikkbil. Men når det er sagt så husker jeg å ha blitt skikkelig tatt på senga av 240-er på skogsveistrekninger... Av og til dukker en lokal helt opp og peiser i fra Tror ikke det er så vanlig med slike sleepere utafor Norge og Sverige? (Og kanskje Finland?) Jeg drømmer om å kjøpe et Prius-skall, bakhjulsdriftkonvertere bilen og sette i hissig singelturbomotor fra Supra. Banebil og PR-bil for bedriften. Tror det hadde vært rått å sett noe sånt sidelengs, tør å påstå at en slik bil hadde fått internasjonal presseomdømme og har en kompis som har fått bremsa sin til 350hk og 502nm, skal si det flytter på seg når man gir gass. Alltid like morro når man flesker på.
hermanoo90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Gutta: Trykk på denne tråden og les og si ifra om dere veit noe viewtopic.php?f=9&t=205125
Azeton Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha?er da ikke akuratt noe bombe at en volvo med Grisetrimma toyota motor kjører fra en m5? http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 04016.html Latterlig og heletatt og lage en artikkel. Kan sikkert få en mini morris til og kjøre fra en fararri hvis man absulutt går inn for det Men fortsatt litt morsomt at han drar fra Etter hva jeg hører virker det ikke som han tråkker på alt, hører bare litt av den flotte V10 lyden
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Etter hva jeg hører virker det ikke som han tråkker på alt, hører bare litt av den flotte V10 lyden Enig, det virker ikke som han med M5`n drar på maksimalt. Uansett et artig bygge!
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 15500 i regninger i oktober, og da er allerde den forpulte lisensen til nrk betalt. Også 5000 i nye vinterdekk, jada gitt, her går lønninga!
Der Barockengel Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Har prøvekjørt speller ny VW Caddy i dag. Med alt mulig utstyr. Dæven, den var god å kjøre gitt! Kjører ikke du Hi-Ace vanligvis? Sammenlignet med en er vel alle biler gode å kjøre?
Anbefalte innlegg