Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Skipperen ombord høres ut som en vis mann. Du burde nok møtt han. Tror dere hadde hatt en del ting til felles! Min ufødte sønn har jo allerede en rød E30, uten at han vet det stakkar Jeg tror mange barn blir født med et betydelig dårligere utgangspunkt i livet enn han. Mest sannsynlig, ja
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Noen bekjente av oss har en sønn på tre år og de prøver stadig å få sønnen til å si "M3" da faren har E46 M3 Mine barn skal iallfall læres opp med at BMW er skikkelige biler! Min mor fortalte en episode da jeg gikk i barnehagen så samlet jeg opp og gjemte unna alle BMW lekebilene! Husker en episode fra 3 klasse eller noe også da jeg havna i seriøs krangel med en klassekamerat om hva som var best, BMW eller Mercedes som han holdt med! Jeg hadde jo vokst opp med en far som sa at BMW var det eneste man kunne kjøre og at folk uten hjerne kjørte bil med stjerne! Sånt blei det bråk av i friminuttene Det aller beste var jo da Merca (190) til foreldrene til denna medeleven hadde fått motorstopp en vintermorgen på vei til skolen! Fattern kjørte meg til skolen i E34en og jeg satt klistra opp i ruta da vi passerte dem og pekte å lo som den jævelungen jeg var
S.Hafsmo Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Arabiske land forundrer meg. Kvinnfolka er tildekket i alle ender, mens på TVkanalene deres vaser de rundt med mektig lett bekledning og reklamerer for bleikekrem (med skala som på våre tannkremstuber). Uten å kommentere arabiske land spesielt: Er det ikke ironisk at når solen skinner løper vi ut og prøver å bli like brune som de som bruker masse penger på å bli like lyse som oss?!? Det var egentlig litt av poenget. Jeg fatter ikke at folk gidder og sole seg heller. Har nå vært i Egypt tot. 7 uker, og har vel vært i solsenga ca. 20 minutter totalt. hvorfor i alle dager skal jeg gå rundt kølsvart hele vinteren når alle andre er blåhvite?
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg fatter ikke at folk gidder og sole seg heller. Hmm, raskere aldring av huden? Nei, det kan ikke være derfor.
-Roger- Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Noen bekjente av oss har en sønn på tre år og de prøver stadig å få sønnen til å si "M3" da faren har E46 M3 Mine barn skal iallfall læres opp med at BMW er skikkelige biler! Min mor fortalte en episode da jeg gikk i barnehagen så samlet jeg opp og gjemte unna alle BMW lekebilene! Husker en episode fra 3 klasse eller noe også da jeg havna i seriøs krangel med en klassekamerat om hva som var best, BMW eller Mercedes som han holdt med! Jeg hadde jo vokst opp med en far som sa at BMW var det eneste man kunne kjøre og at folk uten hjerne kjørte bil med stjerne! Sånt blei det bråk av i friminuttene Det aller beste var jo da Merca (190) til foreldrene til denna medeleven hadde fått motorstopp en vintermorgen på vei til skolen! Fattern kjørte meg til skolen i E34en og jeg satt klistra opp i ruta da vi passerte dem og pekte å lo som den jævelungen jeg var Jeg har jo hele tiden printet inn i hodet på min 3 år gamle datter at BMW er best. Men det skulle jo ikke mer til enn at min mor og søster hadde hun med seg til byn på shopping en dag. Så da jeg hadde henne i bilen dagen etter sa hun plutselig: "Pappa, du har lurt meg. BMW er ikke best. Det er Mazda og Audi det" Jeg måtte jo selvfølgelig stoppe og spørre pent om hun ville gå hjem. Da var nok BMW best igjen ja
Bmweee Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 nettopp ute å skulle kose meg litt me turbo-bilen.. rett og slett driiitkjedelig når man e aleine..WTF! Såklart er bmw best, husket godt fattern sin e28 med kromma hestesko i grillen, desverre har eg fått høre i min oppvekst at bil er tull å bruke penger på.. vranglære på det verste spør du meg
Simpel Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Papsen fikk meg hekta med en 518i i 1988. Når jeg skulle kjøpe bil nå mente han jeg jeg burde dra til forhandler og kjøpe: Ford Mondeo! Eplet faller ikke langt fra stammen. Men stammer har visst muligheter til å flytte på seg de og.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Papsen fikk meg hekta med en 518i i 1988. Når jeg skulle kjøpe bil nå mente han jeg jeg burde dra til forhandler og kjøpe: Ford Mondeo!Eplet faller ikke langt fra stammen. Men stammer har visst muligheter til å flytte på seg de og. Samme her! Jeg var så sær og ikke hadde moped så da skulle modern og fadern være så greie å hjelpe meg til bil! Jeg og fadern hadde sett oss ut en nydelig 1992 E34 525I med lyse skinnseter men en sånn bil kom ikke på tale i følge muttern "Den er alt for dyr å drifte og alt for stor! Husker du Helge (fattern) hvor dyr den vi hadde var på bensinen, fysj og fy" Så de var på Møller og lånte en brukt Golf 4 1,4 som de foreslo! Ikke faen, da tar jeg heller bussen protesterte jeg! Men jeg fant en Passat som klinga godt i moderns fornuftige ører, sa bare ikke at det var turboutgaven da Hadden den i 3 månder før jeg kjøpte E39 520 uten at mamma kunne si noe på det
///FredriK.S Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Noen som vet hva den sangen som spilles på den bleireklamen som går på tv3 hele tiden??
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Mercedes-Benz CLS Shooting Brake... kalles denne modellen. Jeg vil nødig klandre akkurat Mercedes-Benz for manglende historiekunnskaper, men dette er en regulær stasjonsvogn i mine øyne og ikke en Shooting Brake. En Shooting Brake er normalt en bil med tre dører og et karosseri som en mellomting mellom en stasjonsvogn og en coupé. Aston Martin DB5 Radford var en Shooting Brake og dagens Ferrari FF kan betraktes som en Shooting Brake. "Maffigt"... som svenskene sier... er vel det rette uttrykket for dette monsteret... Aston Martin DB5 Radford Shooting Brake.
noekult Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Kom på at Broom-festivalen er på Hellerudsletta. Sist jeg var der ble jeg kraftig provosert av parkeringsprisen som var rundt 60 kr timen. En sinnsyk frekk pris pga to ting: 1) Man har ingen andre valg der ute og det utnytter de GROVT. 2) Det er snakk om møkkaplasser ute på et ujevn jorde og jeg måtte gå langt i kulda. Nei, ellers takk. Gidder ikke å dra i år, nå som jeg husker dette.
spruddel Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Ser det er litt prat om å overbevise de små om at BMW er tingen. Jobber jo for tiden i barnehage, og så min mulighet til å lære barna litt om hva som er rett om bil her i verden. Har flere historier. Første var da jeg hjalp en gutt på nesten 3 år med å lage et hjerte i plastelina, også skrev vi BMW i hjertet, også ville han ha det med seg hjem. Lurer på hva foreldra tenkte Også hver gang jeg leser en sånn bil-bok med bilder av masse forskjellige biler, så kaller jeg alle personbiler for BMW og resten av bilene er lastebil, tankbil, traktor osv.. Så de lærer seg at alle biler er BMW i første omgang. De er for små til og klare å skille merkene fra hverandre. Det aller beste var da jeg hadde dataundervisning med de litt eldre barna, så skulle vi finne bilder på google, også ville de finne bilde av bil. Så søkte jeg frem noen bilder av min bil. Så sier hun ene jenta på 5 år: "Åh, det er BMW, sånn kjører pappa" Haha, da ble jeg fornøyd da.
B3KK15 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Ååååååh fick TX2K Supra nationals filmene til 1320video i posten i går 1500AWHP Lamborghinis JA TAKK
Dirty Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Fikk inn ny sofa igår, og den gamle ble donert ned i kjelleren i Mannebula Hunden var også fornøyd og manenbula er jo ikke noe fint rom, men mer en godt nok for meg og noen kompiser blir øl her idag, Prosjektoren er på vei i posten, den gamle var moden for utskiftning
Anbefalte innlegg