Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja, nei, altså e ville ikke hatt det :P er litt ferdig med 316 generelt nå :P

Nei jeg har jo sagt at jeg aldri skal ha BMW uten sekser jeg da :wink: Men man kan jo liksom ikke "gå ned" heller så neste bil jeg skal ha bør jo da være en F10 530d! Jeg får bare begynne å spare og pante tomflasker :wink:

Det er fakta det! E90 316I gjør 0-100 på 11,7 skunder og E46 316I bruker 10,9 sekunder til 100 :) Nesten ETT sekund :shock:

Dagens E90 316i er litt hurtigere 0-100 Km/t iom. at den klarer disiplinen på 10,8 sekunder. Dette er ok iom. at motoren kun er på 1599 cm3 (altså til en forandring en "ekte" 1,6 liter), men den er defor også temmelig spiss i karakteren. 122 HK ved 6000 rpm er igjen ok, men maksimalt 160 Nm ved høye 4250 rpm er slitsomt i lengden.

Det stemmer vel bra, er vel LCIen? Jeg tok utgangspunkt i en 2006 modell E90 316I og 2003 E46 316I :) 0-100 bryr meg heller ikke stort, er fra 50 km/t og opp jeg bryr meg, er forøvrig der min bil også har sin styrke :wink:

Skrevet
har du prøvd den nye treern over lengre periode Fredrik?

Mange ganger og med flere forskjellige modeller. Jeg har vært i markedet for en E91 i flere år, men hver gang jeg forlater modellen er jeg glad for å sette meg bak rattet i en E46 igjen. Jeg liker definitivt ikke førermiljøet i E90/91.

Skrevet
Jeg liker definitivt ikke førermiljøet i E90/91.

Det er utrolig hvor forskjellige man kan være :) Førermiljøet er akkurat noe av det jeg liker best på E90/91, men Navi er ett must. Uten den ser det litt "fattig" og flatt ut på dasjbordet :wink: Men når det er sagt så har E46 også et veldig flott førermiljø :)

Skrevet
Men når det er sagt så har E46 også et veldig flott førermiljø :)

Har rukket å kjøre endel bimmere di siste årene, og e46 er faktisk den bimmern hvor jeg får følelsen av at bilen er bygd rundt førerstolen. Var nesten trist å miste den feelingen når jeg byttet til e39 :lol: Selvom e39 er ganske nære samme opplevelsen :)

Skrevet
- Men hør nå, norske jenter klager over at utenlandske gutter gjør ditt og datt, men grunnen til at det skjer mange voldtekter er at norske jenter går nesten helt nakne! Det er som å si « kom her og knull meg», skjønner du?

- Det du sier er at norske jenter ber om å bli voldtatt?

- Ikke ber akkurat, men når de går ute neste helt nakne og drikker seg drita fulle i Frognerparken eller drar på fest sammen med noen kamerater, og så klager de over å bli voldtatt? Det er deres feil. sier 26-åringen fra Somalia.

- Men selv om de går lettkledde og drikker seg fulle så ber de jo ikke om å bli voldtatt?

- Nei, men mange av utlendingene her er ikke vant til dette der hvor de kommer fra. De er ikke vant til at jenter går kledd som de vil, så kanskje tolker de det litt feil, skjønner du?

Når det gjelder guttegjengene som i helgen overfalt flere jenter, la dem i bakken og rev av dem klærne ved Sofienbergparken på Grünerløkka, forklarer kafégjengen dette med at guttene var svært unge.

- Var ikke disse guttene unge? Sånn i 13-14-årsalderen? Jeg tror disse var nysgjerrige på hvordan jenter ser ut. De var så unge at de visste ikke hva de gjorde, sier den somaliske 35-åringen til P4.

Det er jo helt klart at det er Norge og norske jenter det er noe feil med. Bare pga at slike aper ikke klarer å tilpasse seg Norge! :shock: De mener oppriktig at vi skal tilpasse oss dem.

Les alt her:

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

Skrevet

.....er jeg glad for å sette meg bak rattet i en E46 igjen. Jeg liker definitivt ikke førermiljøet i E90/91.

Jeg er faktisk en smule enig med deg. Det er ganske store forskjeller på førermiljøet i E46 kontra E91. Synes faktisk det er bedre i E46 (med min sittestil), enn i E91`n.. Det tok lang tid før jeg klarte og venne meg til E91`n.. Dog er det vel litt bedre plass i E9X, men igjen er det noe med ratt og dashbord som tar mere plass enn i E46, noe som gjør E46`n hakket bedre og sitte i..

Skrevet

Fy faen!! Motorfeste fra Helvette!! er greit trangt i motorrommet på 540`n! Ga opp jeg. kommer jo faen ikke til! må ha 270 led pdå pipa for at det skal gå jo...

Skrevet
- Nei, men mange av utlendingene her er ikke vant til dette der hvor de kommer fra. De er ikke vant til at jenter går kledd som de vil, så kanskje tolker de det litt feil, skjønner du?

:twisted::uh::stupid:

Til de utlendingene som ikke er vant til at folk går lettkledd og må voldta lettkledde folk.

Jeg klarer faen ikke i helvete fatte og begripe at damene kler på seg så jævlig når de skal ut i de landene dere kommer fra. Det er jo faen meg 40 grader der!!!!!

Jeg tar ikke med meg kjeledress når jeg reiser til syden. den som gjør det er dum i hodet.

Hvis damene her til landet kler seg på en slik måte at utlendingene føler seg tvunget til å voldta, så er det til helvete deres eget problem og da er det på tide og reise hjem igjen.

Nå er det jo faktisk 30% av voldtektene som er gjort blant norske menn men som med alt annet av kriminalitet så har det innvirkning på folk.

Hvis ikke alle utlendingene hadde kommet til Norge og myrdet,voldtatt,brukt vold osv hadde ikke i nærheten like mange nordmenn som gjør det i dag gjort det heller.

Det er så synd på de innvandrerne som kommer her til fordi de trenger det, og prøver å passe inn som norsk. Få seg jobb og tilpasse seg tilværelsen. Alle uskyldige barn som kommer inn til landet som blir uglesett pga disse jævla tullingene som faen ikke klarer oppføre seg selv om man ser en dame går i skjørt engang.

Skrevet
Jeg liker definitivt ikke førermiljøet i E90/91.

Det er utrolig hvor forskjellige man kan være :) Førermiljøet er akkurat noe av det jeg liker best på E90/91, men Navi er ett must. Uten den ser det litt "fattig" og flatt ut på dasjbordet :wink: Men når det er sagt så har E46 også et veldig flott førermiljø :)

Skulle jeg hatt en E90/91 måtte det bli uten en navi... den ødelegger hele dashboardet etter min mening. Helt generelt ville jeg heller ikke ha kjøpt en fast navi i en bil. Så fort som utviklingen går på det området blir den alt for hurtig utdatert.

Som andre har vært inne på liker jeg dårlig at E90/91 ikke har et førerorientert miljø. Jeg liker heller ikke at instrumentpanelet mangler måler for bl.a vanntemperaturen. Det som imidlertid er helt galt er at jeg får fullstendig klaus pga. små sidevinduer og en tilsvarende liten frontrute som kommer alt for tett på. Jeg er gammel nok til å huske hvordan bilene på dette området var på 70-tallet og det vil jeg ikke tilbake til.

Skrevet

Det er drittungementalitet fra helvete... At noen kler seg med lite klær betyr faen ikke at alt er fritt frem... Blodet mitt bruser og, har venninner som er dritredde for å dra hjem alene fra byen og som jeg er nervøs for skal bli voldtatt, samt at, slik Roger påpeker, det er ødelegger noe så vanvittig for oss som prøver å være ærlige og snille... Så jævlig kjip, hele drittsaken :(

Skrevet

Påstanden om at det er lov å voldta lettkledde damer blir i grunn det samme som å si at når somalierne, eller whatever, ikke har hjelm på seg er det lov å knuse trynet deres med balltre.

Skrevet

Ja, Norge er visst dritt. "Dårlig" mat, og lettkledde jenter som skriker "knull meg". Go home... Sikkert bedre å være der og spise slakta kloakkrotte og hente vann på ryggen hver dag.

Skrevet

Så hvis jeg ser toppløse damer på stranda i syden kan jeg gå og runke på dem? Jeg vet jeg ikke kan det, var bare for å illustrere hvor latterlig det er! [-X

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...