316 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 ALLE kan gi startbonus, har fått det fra folk jeg ikke kjenner en gang, kun ved å være flink forhandler på tlf...over til noe annet... ja fattern kanke kjøre...han er gammel nå så... men hey..hva kan man si når det gjelder stor-familie hold Ja, alle FÅR startbonus, men ikke 50 prosent hvis du tror det.
Marius2002 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Subaru BRZ STI, en ganske fresh bil, men er konseptbil enn så lenge. Ligner litt på Toyota FT-86 igrunn (edit: som jeg faktisk så nå også står i artikkelen). http://www.leftlanenews.com/subaru-brz.html
FredrikE24 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 -20% er ikke noe problem når faren til Wicky ratter bilen hans i tide og utide... bringene tankene til youtube + women driving... Hehehe! Muttern har ikke en gang kjørt E90en min, dama ha kjørt den 3 ganger og da satt jeg ved siden av en gang. Fattern har kjørt den ett par ganger men han KAN kjøre bil så det er jeg ikke redd for. Ellers så HATER jeg at andre kjører bilen min Blei irritert da jeg hadde hatt bilen på EU kontroll og funnet ut at de hadde kjørt to mil med bilen, greit nok at de ikke har inne 325er så ofte men de trenger ikke å grisekjøre to mil. Forbruket hadde også steget drastisk på de to mila fant jeg ut! Haha, var vel sikkert hensiktsmessig for kontrollen da Jeg hadde min E24 på etterkontroll nå i Juni var det vel, var vitne til med egne øyne at selveste verkstedeieren rygget ut verkstedporten med hjulspinn på reversen.. haha rygget ut i en vill fart, så bar det ut på hovedveien ut av utkjørselen med hjulspinn i 1. og 2. gir Ganske drøyt Bilen lever enda den, tåler jo litt bruk
Nytern Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Dagens låt for min del! Hørte den på "Dag" og den derre bare egil serien.. Bra låt
Fredrik Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ja, alle FÅR startbonus, men ikke 50 prosent hvis du tror det. Man kan få grei startbonus (20-25%) hvis man samler 3-4 forsikringer i et selskap. Typisk er det bestemte kombinasjoner som trigger bonusen... f.eks bil + hus + reiseforsikring. Utfordringen ligger i å beholde denne bonusen året etter... justert for den generelle prisindeksen og/eller andre tillegg i premien. Man skal virkelig gjøre hjemmeleksen (les: shoppe rundt i markedet) før årets hovedforfall.
316 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ja, alle FÅR startbonus, men ikke 50 prosent hvis du tror det. Man kan få grei startbonus (20-25%) hvis man samler 3-4 forsikringer i et selskap. Typisk er det bestemte kombinasjoner som trigger bonusen... f.eks bil + hus + reiseforsikring. utfordringen ligger i å beholde denne bonusen året etter... justert for den generelle prisindeksen og/eller andre tillegg i premien. Man skal virkelig gjøre hjemmeleksen (les: shoppe rundt i markedet) før årets hovedforfall. Det vet jeg, men wicky tror, eller later i hvertfall som at det bare er å ringe til et selskap og kreve 50 prosent startbonus på en BILFORSIKRING. Det kan du drite i.
Robkill Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Da har jeg for tredje dag denne uka tatt en totimers sykkeltur, med raskt tempo! Veldig forfriskende
Fredrik Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Det vet jeg, men wicky tror, eller later i hvertfall som at det bare er å ringe til et selskap og kreve 50 prosent startbonus på en BILFORSIKRING. Det kan du drite i. Det er jeg selvfølgelig helt enig med deg i... med mindre man heter Tony Soprano eller noe i den duren...
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 hehe hjelper å ha skikkelig bmw om man skal få høy startbonus... hjelper ikke med e30 eller frisør bil (O YES I DID!!) men som sagt, fått til det på meg... og fiksa det for fattern også... så nei... no problem gettin those fiftys;) Alle selgere har muligheten til å gi deg 50prosent i startbonus, men da går de ned på SIN prosentandel av inntjeningen... men som sagt, jeg VET jeg har gjort dette så driter langt i om dere ikke tror meg
Yngvejos Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Man kan få grei startbonus (20-25%) hvis man samler 3-4 forsikringer i et selskap. Typisk er det bestemte kombinasjoner som trigger bonusen... f.eks bil + hus + reiseforsikring. Utfordringen ligger i å beholde denne bonusen året etter... justert for den generelle prisindeksen og/eller andre tillegg i premien. Man skal virkelig gjøre hjemmeleksen (les: shoppe rundt i markedet) før årets hovedforfall. Når man tegner bilforsikring første gang er det så godt som standard at man får startbonus på 20% uten å ha flere forsikringer i samme selskap. Så får man rabatt utover det hvis man samler flere forsikringer. Wicky, jeg har faktisk forhandlet meg frem til 50% startbonus på en e30 en gang i tiden.
rublings Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Det mange ikke vet er at du kan begynne på høyere bonus hvis du har kjørt i forbindelse med jobben. Jeg jobber f.eks på bilverksted, fikk underskrift fra sjefen at jeg hadde kjørt bil via jobben i et år, begynte da 10% høyere. Etter 6mnd gikk jeg over til det som var klart billigst for meg, pluss at jeg da steg 10% ekstra. Nøye planlagt så klart Som en ekstra bonus rotet de det til, slik at jeg steg 10% ekstra. Jeg hadde altså 50% bonus etter 6mnd med forsikring, og betaler ca 6000,- i året for e34, ansvar og 12.000km i året. Ikke gale for en 19åring med 525
Fredrik Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 hehe hjelper å ha skikkelig bmw om man skal få høy startbonus... hjelper ikke med e30 eller frisør bil (O YES I DID!!) men som sagt, fått til det på meg... og fiksa det for fattern også... så nei... no problem gettin those fiftys;)Alle selgere har muligheten til å gi deg 50prosent i startbonus, men da går de ned på SIN prosentandel av inntjeningen... men som sagt, jeg VET jeg har gjort dette så driter langt i om dere ikke tror meg Men hvorfor skal en forsikringsassurandør sånn uten videre plutselig i den grad redusere sin egen provisjon? Er det fordi du heter Waqas og har en nebbete oppførsel eller er det fordi du har noe du kan tilby ham under bordet?
316 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 hehe hjelper å ha skikkelig bmw om man skal få høy startbonus... hjelper ikke med e30 eller frisør bil (O YES I DID!!) men som sagt, fått til det på meg... og fiksa det for fattern også... så nei... no problem gettin those fiftys;)Alle selgere har muligheten til å gi deg 50prosent i startbonus, men da går de ned på SIN prosentandel av inntjeningen... men som sagt, jeg VET jeg har gjort dette så driter langt i om dere ikke tror meg Ja, en pakistaner i en BMW 7'serie ligger sikkert godt ann til å få 50 prosent startbonus hos de fleste seriøse forsikringsselskaper i Norge!
wicky124 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Husk, hadde 50% hos If... er vel ganske seriøse? Anyway fuck this shit, driter i det...tro hva dere vil Yngvejos, ure my man!
Anbefalte innlegg