Kvasi Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 "Hold dere til å legge ut klipp dere finner, bilder, ting som både har og ikke har med bil å gjøre."Hva er problemet? Er jo akkurat det som har skjedd her. Der chattet du med "kjennern" og det ække lov
asv Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 ..mens Bugatti ikke tåler noenting: Viktig å legge merke til "Pretty sure it's a Lambo"..
316 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Håndterte en Autofilselger på telefonen nå... Det gikk ganske greit! "Hei, god kveld Mads. Dette er fra Autofil. Bla bla bla bla. Laveste pris, bla bla bla. Halv pris i forhold til hvis du kjøper i butikken." -Jeg liker ikke å lese alle bladene, så jeg ser først i butikken hva som er i bladene før jeg kjøper. Si at jeg leser halvparten av bladene bare, da har jeg spart inn ditt tilbud. "Ja, det har du. Men nå skal du få med et bluetoothheadset som jeg kan LOVE deg at du ikke får kjøpt i butikken hjemme hos deg. -Nei, men jeg kan sikkert kjøpe det på ebay til halvparten av prisen "Ja, det kan du". -Ja, så du får ikke solgt noe til meg i dag. "Nei nei, det er lov å prøve seg. Hadet" Og begge var like blide! Hahaha, fantastisk!
spruddel Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Haha, fikk den der jeg også. Hørtes ut som en søt ung jente som ringte. "Hei Magnus, ser du har vært abonnent hos oss tidligere bla bla bla" - Ja, men jeg leser vel ikke så mye autofil lenger. " Men nå er det veldig billig, 60% billigere enn vanlig + bluetooth med på kjøpet" - Ok, nå har jeg bluetooth fra før som jeg aldri bruker, så bruker nok ikke denn heller "Nei, men den følger nå hvertfall med." - Men hva lærer jeg av bladene? "Lærer masse om bil og sånt da" - Men det lærer jeg jo på nettet også, og dessuten står det jo bare om ford mondeo og avensis i bladene omtrent. "Ja, sant det, men det er jo koselig å bla" - Tror faktisk jeg har mer utbytte av internett jeg, beklager. "Ok, men takk for praten, snakkes" Forresten, den snakkes tviler jeg på stemmer Men hun var dyktig til å prøve og overtale uten at hun virket masete. Blid og fornøyd
316 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Sist det var noen fra autofil som ringte så var det ei jente... Og hu sendte meg SMS senere på kvelden... Virket hyggelig og grei... Litt sykt... Trodde ikke de hadde lov til det... Det endte med at jeg PLUTSELIG fikk Autofil i posten selv om jeg takket nei, så jeg tror den kjerringa var syk i skallen.
Jordfræsar Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Je sjætte med kundeservice hos amazon Elsker å få hjelp på sekundet
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Søstra mi fikk jobb som telefonselger en gang i tiden for å hjelpe til på stipendet, men hun fikk så mye kjeft av folk som ble irritert, at hun ble deprimert og måtte slutte.
Fredrik Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Sist det var noen fra autofil som ringte så var det ei jente... Og hu sendte meg SMS senere på kvelden... Virket hyggelig og grei... Litt sykt... Trodde ikke de hadde lov til det... Det endte med at jeg PLUTSELIG fikk Autofil i posten selv om jeg takket nei, så jeg tror den kjerringa var syk i skallen. Du har sikkert bare litt ekstra dametekke uten at du er helt klar over det selv....
Nytern Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Haha, jeg ble også oppringt av Autofil i kveld! Makan til slesk selger, men her i gokk gjelder det å holde samtalen gående lengst mulig siden vi sjelden får prate med folk vi ikke er i slekt med Tror vi prata i gode 10min før jeg takket nei til abb
Nytern Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Nå føler jeg meg ikke spesiell lenger Trodde jeg var hans utvalgte jeg..
Zibiri Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Fant ut først nå at man kan holde inne ctrl+w i 10 sekunder så får man røde rammer istedetfor blå på face.. Julestemning ♥
Anbefalte innlegg