Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Forresten, begynner å bli lei av folk som mener at man skal holde bilene klin orginale. Hva faen er vitsen med det og hva gjør dere her på forumet? Jaa, skikkelig morro å snakke sammen om bilen når alle ser helt forbanna like ut. Hva faen er vitsen med å syte, har du kjøpt en spoiler som noen ikke likte? Dette er internet, folk sier hva de syns og sånn er det.. Hva jeg kjøper til min bil er fordi jeg syns det er fint, ikke fordi andre liker det. Du svarte jo egentlig på ditt eget spørsmål, folk har forskjellige meninger. Dette er internett? lol, folk sier hva de syns uansett spør du meg. Kan ikke svare med annet enn fakta, og det er at jeg er fornøyd med at du er fornøyd med din E36.
rublings Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 I hyperbil-klassen interesserer man seg ikke nevneverdig for tiden fra 0 til 100. Men 0 til 300 er en utfordring, og der klinte den røde verstingen, svenske Koenigsegg Agera R, til med en rekordnotering på 14,53 sekunder.Men det er viktig å få stoppet også, og Agera R satte også rekord for nedbremsing fra 300 til stillestående med 6,66 sekunder. http://www.tv2.no/underholdning/broom/k ... 51595.html
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Syns du at man prøver å etterligne feks E91 med å bytte lykter på feks E30? Kunne jo være at noen prøvde å montere E91 lykter på en E30? Det tror jeg ikke hadde blitt spesielt pent.
fish Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Yess!!! It just shipped! Transaction ID: XXXXXXXXXXXXXXXXX Hello Martin XXXXXXXX Your package from Rotiform, LLC is on its way. You can track it online using this tracking number. U.S. Postal Service Da er pakka på vei...
rublings Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Yess!!!It just shipped! Transaction ID: XXXXXXXXXXXXXXXXX Hello Martin XXXXXXXX Your package from Rotiform, LLC is on its way. You can track it online using this tracking number. U.S. Postal Service Da er pakka på vei... Ajajaj, dette må jo bli bra. Hvilke har du bestilt? Alt fra Rotiform er jo snacks, til og med Iphonedekslene
fish Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Yess!!!It just shipped! Transaction ID: XXXXXXXXXXXXXXXXX Hello Martin XXXXXXXX Your package from Rotiform, LLC is on its way. You can track it online using this tracking number. U.S. Postal Service Da er pakka på vei... Ajajaj, dette må jo bli bra. Hvilke har du bestilt? Alt fra Rotiform er jo snacks, til og med Iphonedekslene Har bestillt iPhonedeksel.
rublings Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Yess!!!It just shipped! Transaction ID: XXXXXXXXXXXXXXXXX Hello Martin XXXXXXXX Your package from Rotiform, LLC is on its way. You can track it online using this tracking number. U.S. Postal Service Da er pakka på vei... Ajajaj, dette må jo bli bra. Hvilke har du bestilt? Alt fra Rotiform er jo snacks, til og med Iphonedekslene Har bestillt iPhonedeksel. Jaja, som sagt; alt er snacks
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 God natta, folkens...! Ha en trivelig natt videre. Jeg for min del skal prøve å få meg litt søvn, noe som ikke kommer til å bli veldig lett.
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Folk eier faen ikke skamvett!! Jeg la ut Golf tdi`n for salg for en billig penge, å tror dere ikke jeg nettopp fikk mail fra en tulling som mente han kunne hente den om han fikk den gratis..
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Folk eier faen ikke skamvett!!Jeg la ut Golf tdi`n for salg for en billig penge, å tror dere ikke jeg nettopp fikk mail fra en tulling som mente han kunne hente den om han fikk den gratis.. Idiot. Og du husker vinterdekken jeg slet med fra nordendekk? Fikk bud på 1500 kroner for dem! "Kan hente i dag"
[space] Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Ang luftdempere, som ble diskutert noen sider tilbake. Uttrekk fra pdf'en Knut linket til: Kjøretøy registrert første gang etter 1.januar 1971 kan ombygges til luftfjæring hvis i tillegg følgende er oppfylt: • Luftfjæringssystemet skal ha tilnærmet fast kjørehøyde, som justeres automatisk av 4 stk nivåventiler/sensorer. Det er kun tillatt å overstyre luftbelger bak, for å kompensere for antall passasjerer og/eller tyngde på last. • Det kreves dokumentasjon fra fabrikant eller et uavhengig laboratorium på at tilsvarende kjøretøy(modell/type) er testet med denne typen fjæring. Altså får en ikke godkjent luftdempere på annet enn bakakselen på biler nyere enn 71. Det er jo småkjipt... Eller du kan ha luft, men ikke mulighet til å justere fremme. SofaKingFresh: Liker den brunfargen. Har sett noen nye VWer med den fargen. Veldig kledelig!
awt Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Merkelig at SS Performance har fått godkjent dette, men de har jo forsåvidt fått godkjent mye rart..
-Roger- Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 SS har godkjent mye, og det har vel med at de får TUV til å godkjenne bilene i Tyskland. Når det er sagt, så har jeg inntrykk av at noen får godkjent nesten hva som helst, mens andre har kanskje problemer med å godkjenne noe så enkelt som å bygge om fra 320 til 325...
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 SS har godkjent mye, og det har vel med at de får TUV til å godkjenne bilene i Tyskland.Når det er sagt, så har jeg inntrykk av at noen får godkjent nesten hva som helst, mens andre har kanskje problemer med å godkjenne noe så enkelt som å bygge om fra 320 til 325... Utifra dokumentasjon jeg henta fra en ombygd bil fra Skien, ser det ut til at Statens Vegvesen i Skien gjør mye "off the papers". Det gikk fra at en bil fikk avslag på søknad om ombygging til å bli godkjent med en annen motor enn hva som var søkt på i utgangspunktet uten et eneste saksdokument.
-Roger- Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Forundrer meg ikke... Jeg mener jo faktisk at i dag burde alt av dokumentasjon på bygg som biltilsynet godkjenner faktisk vært lagret i en database, slik at hvis noen har bygd om en bil før, kunne biltilsynet brukt samme dokument dersom en annen vil gjøre det samme. Greit at de trenger dokumentasjon første gang på hva et karosseri, bremser osv tåler. Men jeg skjønner ikke hvorfor de trenger nye papirer på akkurat det samme neste gang en annen vil gjøre det.
Anbefalte innlegg