[space] Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Håpløst... Må jo legge meg også, om jeg ikke skal være helt død i morra tidlig når de skal ha mat 0700, for så å leke og ha oppmerksomhet utover hele dagen... Fredrik 90: Var det ikke Clarkson som dro på amcar-treff med Chevrolet Matiz? (Ble plutselig usikker. Var i et eller annet bilprogram)
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 ":2w2alivq]Fredrik 90:Var det ikke Clarkson som dro på amcar-treff med Cheverolet Matiz? Mener det var i Autofil. Om det var i magasinet (noe jeg tror) eller TV-programmet (noe jeg ikke tror), er jeg usikker på.
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Det var Autofil (bladet) journalisten Ole Martin Lundefaret som dro på amcar treff med en Chevrolet Matiz Disse bilene har vel like lite med US Chevyer å gjøre som som elbilene Reva har med Lamborhini
Fredrik Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Det var Autofil (bladet) journalisten Ole Martin Lundefaret som dro på amcar treff med en Chevrolet Matiz Hehehe, men det er jo litt kult å kunne si at man kjører en amcar når man f.eks har en Chevrolet Matiz eller Aveo...
rublings Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Det var Autofil (bladet) journalisten Ole Martin Lundefaret som dro på amcar treff med en Chevrolet Matiz Hehehe, men det er jo litt kult å kunne si at man kjører en amcar når man f.eks har en Chevrolet Matiz eller Aveo... Det er jo faktisk sant til en viss grad også. Samme som å kjøre Nissan Micra og si at man kjører japansk.
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Det var Autofil (bladet) journalisten Ole Martin Lundefaret som dro på amcar treff med en Chevrolet Matiz Hehehe, men det er jo litt kult å kunne si at man kjører en amcar når man f.eks har en Chevrolet Matiz eller Aveo... Hehe! Ja .... men Fredrik? Den er jo ikke laget i USA og kan strengt tatt ikke kalles Amcar! For å snu litt på det så kaller man jo ikke X5 og X6 for amcars bare fordi de er laget i USA! En kompis prøvde forøvrig å komme seg inn på ett Amcartreff i Sverige med sin X5, han ble stoppet av vakten ved innkjøringa men viste til sklitet i dørsiden hvor det sto "BMW North Carolina" og så slapp han inn. Var mest ment som fleip fra hans side da Jeg og min far har forøvrig lurt litt på å gå sammen å kjøpe denna: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31891598 Siden den er 10 år så regges den om til varebil slik at jeg kan kjøre den, greit for meg som skal igang med husbygging og trenger en byggebil som kan dra henger! Sikkert billigere å montere hengerfeste på E90en med det er liksom ikke bilen å dra materialer på henger med. Hadde tenkt på å kjøpe en gammal ræv av en E34 med hengerfeste også men vet ikke helt! Med Silveradoen kan jeg dra opp båten også, litt for mye forlangt at mine foreldres E60 med hengerfeste skal slites ut med å trekke 1800 klio båt Også er jo dette noe helt annet en Hilux eller Navara, de blir liksom så stusslige i forhold
SofaKingFresh Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 E90 er jo fin å dra henger med? Du som har 325D så burde ikke det være et problem? En E34 kan du glemme, om du ikke kjører tom henger hele tiden Med Silveradoen trenger du egentlig ikke henger. Bare slenge på planet, og ha et par Mexicanere bakpå med hver sin Uzi, så sikrer de lasten greit.
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Også er jo dette noe helt annet en Hilux eller Navara, de blir liksom så stusslige i forhold Den uttalelsen må du begrunne!
flonoen Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Godt vi slipper de korea greiene her i Norge, her får man kun kjøpt ordentlige Chevyer fra USA! Får man ikke kjøpt Aveo, Lacetti, Matiz og Nubira i Norge da? Ligger iallefall en del ute på finn.no til salgs. Er kanskje alle bruktimportert? Man skal iallefall være temmelig fucked up i huet for å sitte hjemme og tenke "skulle hatt meg ny bil jeg, synd man ikke får Chevrolet Nubira her på berget. Men jeg kan jo importere!"
awt Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 De fleste Opel-forhandlere selger Korea-Chevrolet/Daewoo.
[space] Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 For pengene den fæle silveradoen koster får en en del stasj til det nevnte huset, og en kan leie en gubbe i traktor til å ta båten de to gangene i året i maaange år. Ser absolutt ikke poenget. Ser heller ingen grunn til at ikke e90en kan dra henger? Det er da en helt vanlig bil som alle andre?
noekult Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Min bil har hengerfeste... Og det er ganske, ganske, ganske morsomt... Fordi den mister pusten helt bare jeg har to passasjerer... lol... Hadde full bil her om dagen (3 stk. til i tillegg til meg) og det gikk treeegt. Absolutt ingen overskudd eller aksellerasjon på oppoverbakker hehe, nesten så den gikk bakover. Med full bagasjerom så hadde jeg sikkert brukt 20 sekunder på å komme meg til 100 km/t... Optimister som la til hengerfeste på en stusselig 1.8 med 105 hk, hvorav sikkert 30% av hestene er ute og beiter for lengst... Hardere tider før i tiden 325d bør ikke ha noen problemer bortsett fra på glatta ^^
M|Fjeld Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Nå er også Fredrik90 sin 325d chipa til 265hk og noe rundt 500nm. Så Hvorfor du skal bruke penger på en Silverado for å trekke henger ser jeg ikke helt poenget med
Jordfræsar Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Herlig at språket vårt er litt mer komplisert Men på en annen side er ikke språket til rosabloggerne noe bedre! http://www.dagbladet.no/2011/12/12/nyhe ... /19382569/
André78 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Fremtidens drivstoff? http://www.nettavisen.no/motor/article3291841.ece
Anbefalte innlegg