Marius2002 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Liker interiøret på 6-serie Gran Coupe, BMW har absolutt kommet seg igjen!
Erik89 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 ":27x3ute7]Femteklassingene ved Øren skole i Drammen ble invitert til juleavslutning, men endte opp på vintermarkering med nisseluenekt.http://www.f-b.no/nyheter/nektet-nissel ... -1.6662269 Hva i svarte!?! Dette irriterer meg grønn! Når vi bodde i Thailand, Etiopia, og Saudi Arabia, så måtte VI tilpasse oss deres kultur! Det er mange som er flinke, og tilpasser seg vår såkalte "kultur", men det er igjen altfor mange som syter og aldri gir seg før de får det som de vil. Sorry, men dra så langt vekk herfra om du ikke er fornøyd! Nå har vi vært snille og hørt på hva dere har å si, men det finnes en grense! Og kan vi få noen politikere og andre folk med litt makt, SOM HAR BALLER? istedetfor disse suppegjøkene som bøyer seg over og får den langt oppi rassen. Sånn, da fikk jeg ut litt frustrasjon
joachim sørlie Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Det vet jeg Får ikke slette standardappene som f.eks. Aksje-dritten. Flytter bare alt i en mappe og gjemmer det til helvete bort Haha, det samme gjør jeg også Har gjort det samme jeg og, bruker dem jo aldri..
Jordfræsar Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Liker interiøret på 6-serie Gran Coupe, BMW har absolutt kommet seg igjen! Den ser rett og slett deilig ut å kjøre
Clerion Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Måtte isåfall hatt egne sko i bilen samt en lakk-dress :S Tenk å få snø og søle i den!
Fredrik Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Måtte isåfall hatt egne sko i bilen samt en lakk-dress :S Tenk å få snø og søle i den! Det er egentlig et godt poeng. Jeg trives mye bedre med vår bil nå enn da den var nesten helt ny. Den gangen fikk jeg jo nesten nervesammenbrudd bare jeg så en liten ripe eller antydning til et stenslag. Jeg tar det mer med ro idag...
FredrikE24 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Er visst litt is i bakken her jeg bor.. Kjørte som vanlig forbi innkjørselen i veien og slipper bilen bakover ned bakken og inn. Denne gangen kastet bilen seg nedover og grøfta Godt jeg har Mercedesen og dra med
316 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Jaja, da åker jeg på jobb igjen. Starter pent med julebord i mårra... Gleder meg!
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har tilbrakt noen timer og mange kilometer sammen med denne i dag ! En bekjent som ville bytte den inn i 325en min da han vil ha diesel og mindre bil, da byttelånte vi og jeg fikk 630en hans! Må bare si at dette er en nydelig bil å kjøre, man merker godt bilens størrelse og vekt men dette er en føsteklasses cruiser! 325en er en del kjappere og "lettere på foten" rundt svinger men den gir ikke samme luksusbil følelsen som 6-serien, ikke på langt nær! Også lyden, helt nydelig Tøft at BMW har lagt inn litt ekstra snerr i eksosen på 630en, noe som ikke er tilfelle på 530I med samme motor! Etter å ha kjørt denne bilen så har sjansene for at min neste BMW skal ha bensin rekkesekser, økt betraktlig Men så er det bare det at jeg hadde verken planer om å kvitte meg med E90en eller kjøpte dyr 6-serie, skulle jeg lagt mellomlegget det er snakk om her på bordet så ville jeg nok hatt en F10 i stede! Men å byttelåne biler gjorde ingen skade, er jo tross alt gøy Han beholder nok 630en sin og jeg beholder E90en min
awt Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har bestilt service til e61-en, og uten å tenke meg om bestilte jeg oljeservice. Kom på nå nettopp at bilen sikkert skal ha inspection 1. Regner med det blir en god del kroner dyrere da. Har alltid sagt til meg selv at jeg skal ta de store servicene i Tyskland, da jeg har veldig god erfaring med det, men det passer dårlig nå rett oppi jul og det hele.
316 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 http://m.ostlendingen.no/nyheter/elveru ... -1.6663722 Der.
Jordfræsar Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Jeg har bestilt time for å finne feil på ulyden... tror utbedringene i ettertid vil koste noen kroner :/
Anbefalte innlegg