Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Dette er tragisk... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 21111.html Hva skjer i hodet på mora. Hu hadde også sparka og slått sønnen sin + dusjet han med kaldt vann. Over til noe annet, tenk om det stoffet i filmen Limitless hadde vært tilgjengelig
flobben Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Det her må være det beste bilforumet i landet. Volvo sitt går det ikke an å registrere seg på en gang.. volvocarclub norway er jo ikke så ille. www.vccn.no, mye aktivitet der også, men så klart mest gammel rærl.
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Flotte tilstander i Ukraina... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 21152.html Sånt skjer kun i østeuropa! Er sikkert en del flotte biler der men flesteparten stammer nok fra vesten ja! En kollega av min far var på jobb i Polen da de fikk en lokal kar til å kjøre dem over en innsjø i RIBen sin, bakpå hang det en Evinrude 250 hk påhenger med et lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina, 1440 Drøbak"
joachim sørlie Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 jeg trenger sårt hjelp, kunne noen sett på tråden? er motorproblemer som passer jævlig dårlig... viewtopic.php?f=1&t=211462
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Haha! Man har snakket mye om polakker og tyverier her i de siste! Fikk nettopp høre en historie fra fattern som passer godt i den sammenhangen! Han har en kollega som er på jobboppdrag i Polen, iallfall så skulle de over på andre siden av en innsjø på den Polske landsbyggda! Det norske firmaet fikk en Polsk kontakt til igjen å kontakte en lokal storhet som hadde en RIB med en hissig 250 hesters Johnson på hekken, som kunne frakte dem over! Litt artig at på toppen av motordekslet på motoren så kunne han se ett bitte lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina AS, 1440 Drøbak"
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Haha! Man har snakket mye om polakker og tyverier her i de siste! Fikk nettopp høre en historie fra fattern som passer godt i den sammenhangen! Han har en kollega som er på jobboppdrag i Polen, iallfall så skulle de over på andre siden av en innsjø på den Polske landsbyggda! Det norske firmaet fikk en Polsk kontakt til igjen å kontakte en lokal storhet som hadde en RIB med en hissig 250 hesters Johnson på hekken, som kunne frakte dem over! Litt artig at på toppen av motordekslet på motoren så kunne han se ett bitte lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina AS, 1440 Drøbak" Hehe! Ja det er samme greia, bomma bare på Evinrude og Johnson! Men "Evinrude og Johnsen er den samme motoren"
awt Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Sjekk denne, Mercedes fans, nye SLen er lansert:http://www.autoblog.com/photos/2013-mercedes-benz-sl/ Jeg har alltid likt SL, men ble ikke helt betatt av designet på den der.
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Sjekk denne, Mercedes fans, nye SLen er lansert:http://www.autoblog.com/photos/2013-mercedes-benz-sl/ Jeg har alltid likt SL, men ble ikke helt betatt av designet på den der. elsker mercedeser, men den fronten er fail... resten var pent. men igjen den fronten
[space] Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Likte det røde interiøret! Fronten tror jeg trenger tilvenning...
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Synst fronten var skitpen. Minna mye om førstegenerasjons z4, synst jeg.
noekult Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Tror den lider av den derre "Vi har laget så fint design før at vi vil neppe klare å overgå det" syndromet... Ser litt ut som en forvokst SLK. Burde hatt mer identitet. Men jeg skal ikke si noe før jeg har sett en IRL. Syntes generasjon 2 av CLSen var stygg på bilder. IRL ble jeg helt betatt, den bilen er helt syk i virkeligheten. Skikkelig stor og mektig design, akkurat som Audi A7. Ser ikke noe spesiell ut i virkeligheten, men jeg hadde glatt tatt en A7 med Quattro over det meste av BMWer til 1 millionen! Helt skamtøff bil, beste Audi designet siden generasjon 2 A8 (facelift)!
Julianv Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Så nettop Contaigon. Ganske sær, men likevel en film som fenget meg igjennom hele filmen Handler om en epedemi Har forresten også fått en "mainstream"-sang på hjernen
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Så nettop Contaigon. Ganske sær, men likevel en film som fenget meg igjennom hele filmen Handler om en epedemi Er faktisk midt i den nå, eller snart ferdig...
Julianv Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Absolutt en film som er verdt å se iallefall Ganske annerledes enn alle de siste filmene jeg har sett. Virker nesten litt lavbudsjett på inspillingen, men endret mening etter jeg så hvilke skuespillere som var med
Stephan.s Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 NÅ er jeg lei e39 nå. Først røyk kam sensor i november, veivsensor rett etter. Ett par uker etter røyk eksosen, som jeg fiksa i dag, og 300 meter fra verkstedet, så røyk fanken meg en ABS sensor. Drittbil
Anbefalte innlegg