Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det her må være det beste bilforumet i landet. :) Volvo sitt går det ikke an å registrere seg på en gang..

volvocarclub norway er jo ikke så ille. www.vccn.no, mye aktivitet der også, men så klart mest gammel rærl.

Skrevet

Sånt skjer kun i østeuropa! Er sikkert en del flotte biler der men flesteparten stammer nok fra vesten ja! En kollega av min far var på jobb i Polen da de fikk en lokal kar til å kjøre dem over en innsjø i RIBen sin, bakpå hang det en Evinrude 250 hk påhenger med et lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina, 1440 Drøbak" :wink:

Skrevet
Haha! Man har snakket mye om polakker og tyverier her i de siste! Fikk nettopp høre en historie fra fattern som passer godt i den sammenhangen! Han har en kollega som er på jobboppdrag i Polen, iallfall så skulle de over på andre siden av en innsjø på den Polske landsbyggda! Det norske firmaet fikk en Polsk kontakt til igjen å kontakte en lokal storhet som hadde en RIB med en hissig 250 hesters Johnson på hekken, som kunne frakte dem over! Litt artig at på toppen av motordekslet på motoren så kunne han se ett bitte lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina AS, 1440 Drøbak" :wink:

:clap:

Skrevet
Haha! Man har snakket mye om polakker og tyverier her i de siste! Fikk nettopp høre en historie fra fattern som passer godt i den sammenhangen! Han har en kollega som er på jobboppdrag i Polen, iallfall så skulle de over på andre siden av en innsjø på den Polske landsbyggda! Det norske firmaet fikk en Polsk kontakt til igjen å kontakte en lokal storhet som hadde en RIB med en hissig 250 hesters Johnson på hekken, som kunne frakte dem over! Litt artig at på toppen av motordekslet på motoren så kunne han se ett bitte lite klistremerke hvor det sto "Husvikholmen Marina AS, 1440 Drøbak" :wink:

:clap:

Hehe! Ja det er samme greia, bomma bare på Evinrude og Johnson! Men "Evinrude og Johnsen er den samme motoren" :wink:

Skrevet

Tror den lider av den derre "Vi har laget så fint design før at vi vil neppe klare å overgå det" syndromet...

Ser litt ut som en forvokst SLK. Burde hatt mer identitet. Men jeg skal ikke si noe før jeg har sett en IRL. Syntes generasjon 2 av CLSen var stygg på bilder. IRL ble jeg helt betatt, den bilen er helt syk i virkeligheten. Skikkelig stor og mektig design, akkurat som Audi A7. Ser ikke noe spesiell ut i virkeligheten, men jeg hadde glatt tatt en A7 med Quattro over det meste av BMWer til 1 millionen! Helt skamtøff bil, beste Audi designet siden generasjon 2 A8 (facelift)!

Skrevet

Så nettop Contaigon. Ganske sær, men likevel en film som fenget meg igjennom hele filmen :) Handler om en epedemi :P

Har forresten også fått en "mainstream"-sang på hjernen :lol:

Skrevet

Absolutt en film som er verdt å se iallefall ;) Ganske annerledes enn alle de siste filmene jeg har sett. Virker nesten litt lavbudsjett på inspillingen, men endret mening etter jeg så hvilke skuespillere som var med :D

Skrevet

NÅ er jeg lei e39 nå. Først røyk kam sensor i november, veivsensor rett etter. Ett par uker etter røyk eksosen, som jeg fiksa i dag, og 300 meter fra verkstedet, så røyk fanken meg en ABS sensor. Drittbil :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...