FredrikE24 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Kom ikke med jeg :S Kappa av meg pekefingern som mindre og har derfor ingen følelse i den. Samtidig påsto sesjonslegen at det var noe galt med fordøyelsen. Var der i rundt 15-20min før jeg fikk reisepengene og dro Ville vel nødig ha en slik finger på avtrekkeren.
asv Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Kom ikke med jeg :S Kappa av meg pekefingern som mindre og har derfor ingen følelse i den. Samtidig påsto sesjonslegen at det var noe galt med fordøyelsen. Var der i rundt 15-20min før jeg fikk reisepengene og dro Ville vel nødig ha en slik finger på avtrekkeren. Jeg har papirer som sier at jeg er tjenestedyktig, men fritatt på medisinsk grunnlag.. Et grunnlag sesjonslegen mot min vilje mer eller mindre fant på... Men men, slik er livet.. Jeg er vel enda i systemet så kan vel bli tvunget inn i sivilforsvaret eller så kommer de og tar meg når jeg er ferdig utdannet Nei, gudd løkk Robert ^^
noekult Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg ga beng i forsvaret med vilje fordi de innkalte meg i januar etter vgs. Så det ville tilsvare 2 år skolefri til sammen, så dem kan takke seg selv, gidder ikke sånt piss.. Dem skulle innkalt meg i sommerferien så hadde det vært greit... Bare sa at jeg ikke liker å bli skreket til og det holdt. Et par timer i Madla, også satt man på fly hjem. Azeton: OooOoHhh macho man du ass. Viktig å vise det så ingen er i tvil! Litt som homofile som later som de digger bitches, fotball og øl blant sine homofobe hetero venner...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Space: Hvor tok du laseroperasjonen, og hva kostet det ca? Har vurdert det, ettersom jeg ikke liker å ha briller på, så jeg har dagslinser istedet. Og det er et ork for tiden det og. Vil heller koste på en operasjon, og se bra, uten linser/briller. Kom gjerne med utfyllende informasjon og detaljer, om åssen det var, og dagene etterpå Har alltid lurt på det.
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg ga beng i forsvaret med vilje fordi de innkalte meg i januar etter vgs. Så det ville tilsvare 2 år skolefri til sammen, så dem kan takke seg selv, gidder ikke sånt piss.. Dem skulle innkalt meg i sommerferien så hadde det vært greit...Bare sa at jeg ikke liker å bli skreket til og det holdt. Et par timer i Madla, også satt man på fly hjem. Azeton: OooOoHhh macho man du ass. Viktig å vise det så ingen er i tvil! Litt som homofile som later som de digger bitches, fotball og øl blant sine homofobe hetero venner... Du surva til deg dimming med andre ord! Liker ikke ditt, liker ikke datt. Du burde absolutt tatt deg en tur i militæret!
Kjennern Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Ett skudd i blinde men er det noen her som er flinke på Exchange server 2010 her?Skal sette opp http over rcp men får det ikke til`? Hvis noen kan hjelpe meg så kontakt meg gjerne på PM Send meg en pm om du ikke får det til
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Da fikk jeg førerkortet tilbake Tok ikke lange tida Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Azeton Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Men hva med bilen til kompisen din da? Skilter?
-Roger- Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg lurer på hvordan det står til med e36'n jeg hadde som 19-20 åring, så hadde vært kjekt om noen har sett noe til den. Det er en calypsorot (tror jeg, burgunderrød) E36 91 320i med uoriginal M-styling og grått skinninteriør. Den ble solgt til Harstad, så godt mulig den går i nord fremdeles og har skiltnr AR 69322..
[space] Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Space: Hvor tok du laseroperasjonen, og hva kostet det ca? Har vurdert det, ettersom jeg ikke liker å ha briller på, så jeg har dagslinser istedet. Og det er et ork for tiden det og. Vil heller koste på en operasjon, og se bra, uten linser/briller.Kom gjerne med utfyllende informasjon og detaljer, om åssen det var, og dagene etterpå Har alltid lurt på det. Brukte http://synslaser.no/ ved Lillegrensen. Jeg fikk veldig godt inntrykk av dem. Litt kjedelig at ho som fulgte opp kun snakket engelsk (Asiater), så litt knotete å forklare ting. Ellers tror jeg de har byttet laser nå, men dette her er av typen der en ikke kutter i hornhinnen og løfter den opp først, men gjør behandlingen "rett på". De første dagene er et helvette. Satt bare på soverommet i mørket. Alt lysere enn det var grusomt. Glem mobil, tv og data de 2-4 første dagene etterpå. En må også gå med solbriller hele sommeren, om en tar det på våren. For at det skal gro bedre/riktig. Så litt uskarpt ganske lenge etter, men nå har jeg null problemer. Tror nok ikke jeg ser 100% skarpt fortsatt, men tenker aldri over det lenger. Betalte vel 22.000 mener jeg å huske. Vet ikke hvordan prisene er nå. At det tar 10 minutter, som reklamene sier, er vel litt så der... En er vel 10 minutter under selve laseren, men er mange konsultasjoner på minimum 30 minutter både før og etter dette.
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Så det er lurt og ta det på høsten altså? Har selv vurdert laseroperasjon, da jeg ikke er veldig fan av og gå med briller. har omtrent samme styrken, med -0.75 og -1, og tilhørende skjeiv hornhinne. Slitsomt når det er mørkt. Var dog ikke klar over at det tok såpass lang tid før det ble helt klart etter operasjonen.
noekult Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg ga beng i forsvaret med vilje fordi de innkalte meg i januar etter vgs. Så det ville tilsvare 2 år skolefri til sammen, så dem kan takke seg selv, gidder ikke sånt piss.. Dem skulle innkalt meg i sommerferien så hadde det vært greit...Bare sa at jeg ikke liker å bli skreket til og det holdt. Et par timer i Madla, også satt man på fly hjem. Azeton: OooOoHhh macho man du ass. Viktig å vise det så ingen er i tvil! Litt som homofile som later som de digger bitches, fotball og øl blant sine homofobe hetero venner... Du surva til deg dimming med andre ord! Liker ikke ditt, liker ikke datt. Du burde absolutt tatt deg en tur i militæret! Jeg spurte t.o.m. dem om hvordan det var å søke seg inn tilbake etter høyskolen, da de stempla "Utjenestedyktig" i vernepliktsboka mi. "I dunno" blikk og heving av skuldre var det jeg fikk som svar. Min holdning til offentlige instanser farges av behandlingen jeg får, og i dette tilfelle kan de sitte på kontoret med stemplene sine og gi hverandre en runk for alt jeg bryr meg.
Fredrik Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg har -0,75 og -1,25 samt bygningsfeil. Jeg ser mer eller mindre dobbelt uten briller, men har valgt å bruke briller. Fete solbriller med styrke har jeg også... Apropos måten man finner ut at man ikke ser perfekt. Jeg var 21 år gammel da jeg fant ut av dette og kjørte E30 320i. Som alle andre med BMW på denne tiden kikket man alltid en ekstra gang på modellnummeret hvis man fikk en BMW foran seg. Jeg skjønte at noe var galt da jeg omtrent måtte ligge i rompa på BMW´ene for å kunne lese modellbetegnelsene...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Har faktisk -2.75 på begge øynene, så jeg er ganske så nærsynt Problematisk å kjøre ned til optikeren når jeg er tom for linser, og brillene ikke har noe hensikt lenger. Godt det ikke er lange veien, og fint når det ikke er traffikert ute. Men, det er jo ikke lov for noe i verden, og derfor gjør jeg det ikke, med mindre jeg ikke får linsene i tide i posten.
Anbefalte innlegg