Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er jo noe å tenke på før man krysser av på ekstrautstyrslisten. Keep it simple sier jeg bare... iallefall frem til teknologien er velprøvet og langtidsholdbar. Det siste (altså i tysk språkdrakt - langzeithaltbarkeit) er forøvrig en av de bedre kommentarene til Der Checker (Alex Wesselsky) på Discovery... :)

http://bil.aftenposten.no/bil/Smabulker ... 14897.html

Jeg er mer spent på hvordan dette slår ut på bruktmarkedet om 5-10 år. Når biler med slikt utstyr er så gamle at de både gjerne kjøres uten kaskoforsikring og systemene begynner å bli utsatt for feil på sensorer og slikt.

Kan fort bli veldig dyrt da å ha litt eldre bruktbil da, så hvordan vil dette påvirke salget av brukte biler i forhold til nye, og hvordan biler holder seg i pris?

Regner med det ikke er altfor lenge til jeg selv går over til nyere bruktbil med mye igjen av garantien ihvertfall.

Skrevet
Solid økning i bompenger ja... http://www.ba.no/nyheter/article5907378.ece

Hadde vært greit med en normal prisoppgang til ca 17-18 kr , men en økning på totalt ca 75% er helt latterlig mye.

Prosentregning er åpenbart vanskelig. Knapt 67% er den reelle økningen. Alt for mye, men allikevel litt mindre... :?

Stemmer hvis man ser bort fra rabattene, men hvor får man tak i det komplette grunnlaget for å beregne reell inntektsøkning?

Skrevet

Begynte innse hva du hadde råd til av bil ja? Skjer ofte det altså....

Var heldigvis bare en dum drøm :)

Var å kikket på den nye Jeep Grand Cherokee her i stad, utrolig fin bil igrunn. De som påstår amerikanske biler bare er hardplast og dårlig finish bør ta en titt på denne og revurdere påstandene sine :wink: Skinntrukket dasjbord, eksklusive interiørfarger, lekkert og rent design, macho front og bittelitt hardplast i midtkonsollen men ikke mer enn hva man finner på en X5 :) Med 5,7 Hemi V8er så så det ut til å være en absolutt kul bil 8) Amerikanerene er på rett spor om dagen :)

Skrevet

Begynte innse hva du hadde råd til av bil ja? Skjer ofte det altså....

Var heldigvis bare en dum drøm :)

Var å kikket på den nye Jeep Grand Cherokee her i stad, utrolig fin bil igrunn. De som påstår amerikanske biler bare er hardplast og dårlig finish bør ta en titt på denne og revurdere påstandene sine :wink: Skinntrukket dasjbord, eksklusive interiørfarger, lekkert og rent design, macho front og bittelitt hardplast i midtkonsollen men ikke mer enn hva man finner på en X5 :) Med 5,7 Hemi V8er så så det ut til å være en absolutt kul bil 8) Amerikanerene er på rett spor om dagen :)

Ser kanskje ikke ut som en billigbil innvendig, men definitivt som om det ble designet for 10-15 år siden..

Skrevet

når jeg søker på e39 m5 på meca.no så får jeg motorkode s38b49 og s62b50, noe som vet hvorfor? :S

trodde ikke det fantes noe s38b49? :S

Skrevet

Apropos Der Checker... her sjekker han E34 M5, E38 735iL og Porsche 968 CS. Litt avansert tysk skader ikke på slutten av dagen... :)

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan handle hjulbolter med litt lengre hode enn de originale sorte fra BMW. Kjøpte 8 stk fra BMW men de er avrunda på kantene så når man skrur av og på noen ganger begynner de å glippe. Fikk med noen sorte med Macht Schnell spacerne og de har lengre hode. Mykje bettre altså.

Toooosen tak!

Skrevet

Noen her som kan forklare hvorfor javascript ikke virker på ebay (hverken på IE eller FF)? Jeg får ikke kastet bort alle pengene mine om jeg ikke får ebay til å virke igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...