Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...jeg kan ikke fordra mettemarit...ari behn har iallefall sin egen "inntekt"... med påfugl bestikk eller no..men mettemarit...makes me sick... spesielt når hun blir omtalt i media "mette marit er trendsetter med kjole til 250tusen"...

Skrevet
Må si at jeg digger den norske kongen (e65-eier 8) ) og dronninga.. og selve kulheten med monarkiet... Men kan dessverre ikke fordra mettemarit eller aribehn... kvalme begge to...

Det trår seg nok til med tiden for Mette-Marit også. Min mor fartalte at Sonja ikke var stort bedre likt da hun i 1968 ble forlovet med den gangen Kronprins Harald. De hadde vært sammen i hele ni år før Kong Olav endelig fant tiden moden for en kronprinssesse som ikke hadde blått blod. Jeg er forøvrig vokst opp i det samme miljøet som dronningen.

Ari hadde jeg heller ikke sansen for helt til han kom med boken "Talent for lykke". Den boken er nemlig litt av et intellektuelt mesterstykke. Ari gikk en lang vei før han falt på plass som forfatter, men fortsetter han som med "Talent for lykke" blir han en stor forfatter.

For ordens skyld bør jeg legge til at jeg er erklært republikaner.

Skrevet

Kongehuset har temmelig mye forskjellige biler... Kongen og dronningen bruker stort sett F01 og Lexus LS600hL (mener jeg det var) i tillegg til div. limoer.

Skrevet
noekult

toyota_prius_slammed.jpg

Kill it with fire!! :twisted:

Den var stygg da, haha... Jeg vil ha en i racingklær og Supra TT motor...

Hvorfor har denne bilen ///M-fargene...?

DSC05797.jpg

Edit: Ser at finn.no har fått en M1-inndeling under BMW, selv om det står feil bil der da ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...