Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 http://autostyling.files.wordpress.com/ ... t-rear.jpg Jeg liker Audi TT (Mrk. I). Audi TT er et veldig godt eksempel på industrielt design som virkelig fungerer etter oppskriften og spesielt bak rattet er det få moderne semi-sportsbiler som gir deg større horn i pannen. Interiøret er fantastisk gjennomført og generelt oser hele bilen etter min mening av en banal sportslig atmosfære. Selv 1,8 Turbo 180 HK (uten Quattro) gir deg mye kjøreglede for pengene. Jeg var faktisk en av de aller første som prøvekjørte denne modellen i Norge iom. at jeg var invitert på førpremieren... Ahaa! Da ble jeg litt klokere. Men Quattro er et must for min del om jeg skal velge å gå for Audi(eller ring-Opel som Mads, 316, kalte det). Jeg vil at bilen skal oppføre seg nogen lunde rett. Jeg ser bare på 2009 mod. Audien familien har i Molde, den har framhjulsdrift, og det er liksom noe som ikke er rett føler jeg når jeg trykker ned gassen. For all del 160-170hk, 1.8Turbo sparker mer enn godt nok det og bilen ligger som støpt på veien, men likevel er det noe. Bakhjulsdrift er mer min ting igrunn, da oppfører bilen seg slik den "skal". Om du skjønner...!
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 I morgen bilr det å ta turen til Bavaria på F30 lansering, skal bli artig
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Stikker dit på dagen å ser på bilen. Kan visst prøvekjøre den også sier jungeltelegrafen
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Audien familien har i Molde, den har framhjulsdrift, og det er liksom noe som ikke er rett føler jeg når jeg trykker ned gassen. Eg skjønna! Einn det. SAAB'n til foreldra er ikke behagelig lenger etter at jeg har kjørt BMW noen år.
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Kan sikkert ikke måle meg med begivenheten F30, men dæven premiere/prøvekjøring på ingjerstrand, E39M5 var et BMWmoment..
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Har du kjørt e39 m5 på ingjerstrand nå? :S eller når den ble lansert?
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Har du kjørt e39 m5 på ingjerstrand nå? :S eller når den ble lansert? Når den ble lansert så klart. E36 320 cab var et dårlig plaster på såret til de som var sent ute husker jeg..
flonoen Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Av "frisørbiler" synes jeg TT ser klart verst ut, mens den samtidig sikkert er den som har minst "frisør"-rykte på seg. Når jeg tenker frisør, er det Mini, TT og mx5 som jeg tenker på. Av disse kunne jeg helst tenkt meg en mx5. En mini cooper hadde kanskje ikke vært å forakte, men en TT har jeg aldri hatt våte drømmer om. Men det som sikkert er viktig når man skal ha slike biler som folk flest (og meg inkludert tydligvis, selv om jeg er et unikum) synes er frisørbiler, er å si FUCK dem, jeg kjører hva jeg selv vil.
noekult Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Mini, TT og MX-5 er kjøregledefokuserte, så ja... Enig med flonoen... Kjører gjerne de bilene jeg (bare ikke MX-5en er rød, da tøyer du strikken for langt, lol)
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Av "frisørbiler" synes jeg TT ser klart verst ut, mens den samtidig sikkert er den som har minst "frisør"-rykte på seg. Når jeg tenker frisør, er det Mini, TT og mx5 som jeg tenker på. Av disse kunne jeg helst tenkt meg en mx5. En mini cooper hadde kanskje ikke vært å forakte, men en TT har jeg aldri hatt våte drømmer om. Men det som sikkert er viktig når man skal ha slike biler som folk flest (og meg inkludert tydligvis, selv om jeg er et unikum) synes er frisørbiler, er å si FUCK dem, jeg kjører hva jeg selv vil. Det er en sabla bra oppsummering
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Da får jeg finne meg ei frisørberte med attitude jeg da
flonoen Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Eg skal ha meg en raud mx5 til neste år, med "noekult" i et rosa hjerte bakpå til neste år. Det er målet.
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Eg skal ha meg en raud mx5 til neste år, med "noekult" i et rosa hjerte bakpå til neste år. Det er målet.
Anbefalte innlegg