-Roger- Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Puster enda! Men det er dessverre tvilsomt at du gjør i morgen hvis du spiste den kyllingen..
[space] Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Rapide er vel det feteste en kan få med 4 dører, som jeg kommer på i farta. Designmessig går den Porsche Panamera, BMW M5, Mercedes CLS, og Maserati Quattroporte en høy gang En strukket DB9, som ikke ser unaturlig dratt ut. Nydelig! Den perfekte familiebilen! Fredrik: Den Vladivostokturen din, vil ikke den ta litt tid? Er vel rimelig langt å kjøre? 11 573 km, 6 dager 15 timer fra Oslo, om en kjører i et strekk i følge google. Tror ikke jeg hadde gjort den turen på en motorsykkel fra krigen
flonoen Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Puster enda! Men det er dessverre tvilsomt at du gjør i morgen hvis du spiste den kyllingen.. :/ Jaja, it was a good run. Begynner å gå lei vinteren uansett.
liffi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Håpefull Selger ??! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1235026
-Roger- Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Var ikke så billig nei, men hvis den er veldig bra, rustfri og km stand stemmer så betaler gjerne folk en god del mer for disse gamle bilene ikke umulig at han kan få noe rundt den summen der altså, vil jeg tro
Mexos Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Var og så den nye Mission Impossible filmen i kveld. Kjørte jo kun bmw! Tipper Bmw og Apple har betalt godt for den filmen
316 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 http://touch.vg.no/article.php?tab=nyhe ... d=10069475 Søtt!!!
Kvasi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Skrur BMW i garasjen til en kompis, så da må bilen hans finne seg i å stå ute
rublings Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Pantera er ikke en hvilken som helst bil nei. Hvilken motor er det i denne da?
Eksos Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Jørgen : Motard er kjekt! Hadde som sagt en Yamaha WR426F i sommer, var en kjekk sykkel, men motard krever en del vedlikehold.. En stor sylinder med høy kompresjon skal helst ha oljeskift ver 20'ende time, og ventilsjekk hver 15'ende.. Men slikt er enkelt å bytte på motarder, er beregnet for å skruest på Må også ettertighte litt deler innimellom siden det er noe med vibrasjoner fra en slik sykkel, men det er ingen big case.. Til langtur derimot, er det ubrukelig! Med mindre du går for en større modell slik som KTM 610 Forsikringa på motard er iallefall rimelig, spesielt under 500cc som er den magiske grensa hos Gjensidige.. Jeg betalte vell 3400 (i året) i sommer, 50% bonus - 22år.. 24 år er den magiske grensen hos Gjensidige iallefall
Kvasi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Pantera er ikke en hvilken som helst bil nei. Hvilken motor er det i denne da? Eskeny godis fra Ford Racing, 396cid hvis ikke jeg nettop har hatt et drypp og husker feil.
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Jørgen : Motard er kjekt! Hadde som sagt en Yamaha WR426F i sommer, var en kjekk sykkel, men motard krever en del vedlikehold..En stor sylinder med høy kompresjon skal helst ha oljeskift ver 20'ende time, og ventilsjekk hver 15'ende.. Men slikt er enkelt å bytte på motarder, er beregnet for å skruest på Må også ettertighte litt deler innimellom siden det er noe med vibrasjoner fra en slik sykkel, men det er ingen big case.. Til langtur derimot, er det ubrukelig! Med mindre du går for en større modell slik som KTM 610 Forsikringa på motard er iallefall rimelig, spesielt under 500cc som er den magiske grensa hos Gjensidige.. Jeg betalte vell 3400 (i året) i sommer, 50% bonus - 22år.. 24 år er den magiske grensen hos Gjensidige iallefall Takk for innspill, Håvard Greit å høste litt erfaringer fra folk som har prøvd ting selv
Marius2002 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Tidlig i morges mens jeg ventet på bussen kom det ei skikkelig søt jente på busstoppet, hun virket så glad og bare smilte hele tiden. Ah er så sjarmerende å se jenter smile Istedet for flesteparten som virker så sur hele tiden, i trafikken, på butikken, kjøpesentre eller i gågaten... Skulle nesten startet en smilekampanje!
Eksos Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Greit å starte på såpass smått, går greit nok! Iallefall første par månedene Har lyst på cbr1000rr eller noe i den dur til sommeren, men må vell prioritere leilighet heller..
Anbefalte innlegg