wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 njaaah.... er mer "sug i magen" i jaguaren..men sjuern har jo mer drag men merkes ikke så mye...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Det er jævla poppis for celebriteter som blir syke av dritt og lort å plutselig ville støtte forskning på sykdommen, starter fond og hele pakka. Får meg til å lure på hvordan det hadde vert om vi hadde hatt en samferdselsminister med sertifikat. Da hadde hun fått tatt del i marerittet det er å kjøre bil på norske veier, og kanskje funnet ut at hun ville gjøre noe med det.
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Det er jævla poppis for celebriteter som blir syke av dritt og lort å plutselig ville støtte forskning på sykdommen, starter fond og hele pakka. Får meg til å lure på hvordan det hadde vert om vi hadde hatt en samferdselsminister med sertifikat. Da hadde hun fått tatt del i marerittet det er å kjøre bil på norske veier, og kanskje funnet ut at hun ville gjøre noe med det. Når jeg kommer til makten, så skal det være krav at alle skal være utdannet eller ja relevant erfaring innenfor yrket.
VegarVS Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Det er jævla poppis for celebriteter som blir syke av dritt og lort å plutselig ville støtte forskning på sykdommen, starter fond og hele pakka. Får meg til å lure på hvordan det hadde vert om vi hadde hatt en samferdselsminister med sertifikat. Da hadde hun fått tatt del i marerittet det er å kjøre bil på norske veier, og kanskje funnet ut at hun ville gjøre noe med det. Når jeg kommer til makten, så skal det være krav at alle skal være utdannet eller ja relevant erfaring innenfor yrket. helt enig.. man setter ikke en baker til å feilsøke på bil liksom!
Kvasi Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 På tide å begynne å spare folkens, er bare etpar mnd til jeg har bursdag
Mexos Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hvilke farge er det mexos? Ser veldig lovende ut Montreal Blue Du har vel sett den live hos meg i fjor Stemmer det Syns fargen var kjent serru. Har foresten gått til anskaffelse av en montral blau e36 selv nå som gulingen er solgt Gratulerer Trodde du skulle ha nyere bil?
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/09/kult ... /20613233/ Mye særinger i Japan! Og minst en i Australia.
Kjennern Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Nytt Omega ur i Seamaster serien! Ganske lekker spør du meg! Den var nice. Har vært litt sugen på en Seamaster 300 M Chrono Diver Black. Har hatt denne i 8 år nå. På tide med en upgrade hehe.
Fredrik Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Ferrari F12 Berlinetta official video... play it loud!... enjoy...
noekult Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Noekult: Vi får bli rike, kjøpe noen drittbiler som vi kan kræsje, og ta roadrage i Oslo, så flytter vi oss ned til Skien og gjør det samme her Det er helt sykt hvor mange uerfarne bilister som kjører rundt.. Hehe.. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en bil der jeg faktisk hadde samvittighet til å bare dulte borti idioter med vilje, som en ordentlig "fuck you". Spesielt på lukeparkering der jeg allerede har altfor lite plass, men likevel kommer det et hensynsløst rasshøl bak eller foran mens jeg er på butikken, og stenger meg så og si helt inn. I slike tilfeller er det faktisk kjekt med tilhengerfeste bak! Da får ikke bakfangern min gjennomgå om jeg faktisk treffer bilen bak ved rygging... Drømmer om å kjøpe en sånn brukt om 2-3 år. Senk, litt breiere hjul og kanskje litt sugetrim opp mot 250hk så kommer den seg nok! 250 hk tror jeg ikke vil være mulig, men kjøper jeg en slik en i roadsterutgave så skal den ha alt av sugetrimdeler som mulig, uten tvil. Jeg tror den boxeren kan få rå lyd med skikkelig eksos (bare spørsmål om tid før japanere med skills lanserer kvalitetsdeler til den bilen) - 911 og WRX STi har begge gromme lyder. Tunneller med taket nede Subaru sin utgave skal ha turbo og muligens 280-300 hk da! Det er helrått i en så liten bil... Tenk når tunerne vil presse dem til 350-450 hk, hohoho, da flyr de bila lavt og forbi det meste på norske bilbaner Men jeg vil ha Toyotaen, tror den vil være mye rimeligere i Norge - pluss at jeg er mest fan av suge-HK i en sportsbil... En nyere BMW 3-serie Touring med sterk motor (200+ hk), en Subaru Forester XT 2.5 '05 og en Toyota GT-86 roadster - da er min realistiske drømmegarasje ganske komplett - tålmodighet, tålmodighet! Jeg tror forøvrig at bilen vil havne på 400-450.000 kr., pga. det er spekulasjoner om Golf GTi pris i utlandet, og begge disse bila har jo lik effekt som bør medføre like høye norske avgifter. Jeg har igrunn gitt opp dette med trange gater og hull i veien.. Man må bare være flinkere enn den andre personen man møter i en trang gate.. Som regel durer jeg på med monstersjuern og får de andre til å rygge.. Jaguaren er faktisk like lang som sjuern så den krever også sitt med tanke på manøvrering (dårlig svingradius!) Og når man skal luke parkere i gatene så er det faen meg aldri en p-plass som passer til bilene mine...Hull i gatene jah..traff en med jaggen idag på vei til jobb..mørke gater, sort asfalt og masse mørkebrunt vann i hullet..smalt GODT!!! og seff etter dette så blir man mer obs på alle hull.. Kjørte sikksakk her og der selv om jeg skapte kø (hadde for første gang god tid på vei til jobb ) Er møkk lei elendige veier i Norge.. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg plutselig ender opp i situasjon med så dårlige veier at jeg tenker "Her hadde jeg vært helt fucked med en sportsbil..." Har også hatt min andel av "Fin vei fin vei fin vei OH SHIT ET HØL" etterfulgt av kraftig dunk = dagen ødelagt...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hvorfor skal ikke 250 være mulig? Det koster nok noen kroner, men er jo ikke mer enn 25% økning. Med høyere komp, agressiv kam, porting, eksos og datasprut skulle en tru det var mulig.
noekult Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Høres drøyt ut med 25% økning i sugehester, bare. Men joa, hvis du legger en arm og en nyre på bordet så er det kanskje mulig? For min del hadde jeg nøyd med med standard grenrør, potte, luftfilter sugetrimmen... Finnes NSXer med 400 sugehestekrefter, med "individual throttle bodies"... 25% økning i effekt. Men de bråker altfor mye for gata og det koster en god del penger... Sånne ting kan man evt. ta litt og litt over årene
Erebus Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hvorfor skal dere absolutt trimme GT-86? 200 holder jo i massevis. Bare synd den er så stygg.
Anbefalte innlegg