Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmm...may I ruin ure dreams?

altså...for de som er middels interesserte i bil så er showet toppers...vi som er petrolheads blir dessverre litt skuffet over showfaktoren..kjøringen er rå og gutta er flinke...men banen er for liten..samt mange av spøkene er så innøvd og iscenesatt at man blir litt lei...pluss the stig har nesten ingen rolle i showet utenom carmageddon...

Dette var vel litt å ta i? Banen er for liten, det er sant. Men fy faen så mye de får ut av den!

Vitsene er geniale. Tror du virkelig alt de driter ut av seg på tv bare er impro? Det er manus der også gitt.... Dessuten improviserer dem jo når de er oppe å snakker med publikum! Syns det var helt fantastisk. Bare å ha sett Jeremy, Richard og Captain Slow live er jo helt sykt!

Ble aldri lei! Kunne kjørt på i 3 x 90 minutter til for min del. Jeg storkoste meg under hele showet og jeg er litt mer enn gjennomsnittet intr i bil.

+1! Et vannvittig rått show som kommer til å huskes lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Blinka i fotoboks og greier, flott! Hadde rundt 100 km/t i 80 eller 90 sona i Bamble i Telemark :evil:

Åssen lys var det, rødt eller hvitt? Hvilken vei var det? Grunnet til at jeg spør, er fordi på denne strekningen så er det gjennomsnittsmåling. Da blinker det alltid når du kjører "inn" i strekningen for gjennomsnittsmåling.

Det var på vei sørover! Først så blinka det svakt rødt i en, som jeg antok å være gjenomsnittsmålinga! Fordi jeg kjørte forbi en som ikke blinka i det hele tatt! MEN så etter denne igjen så kjørte jeg forbi en hvor det nok en gang blinka rødt, men så kraftig at jeg nesten ble blendet!!

Hadde cruisecontrollen på 101 km/t og da viser den ca 5 km/t feil med vinterhjul på, så jeg håper det var 80 eller 90 sone på strekninga så bota ikke blir for voldsom! Så farten var vel i realiteten rundt 95 km/t, i tillegg snakker folk om at de trekker ifra noen kliometer når de måler opp farta. Det vittige var at jeg hadde en Passat CC liggende bak meg i samme fart som meg så han må ha blitt blinka han og! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å ikke bli glad i de bilene!! 2002 er herlige saker... To til salgs pr. i dag på finn.no =)

Tilbake hjemme igjen fra Top Gear... Rakk ikke frokost så det var hinsides deilig å få i meg litt mat nå! Veldig kult show. Noe som var skuffende (forventet som F å få sett de superbilene i aksjon og The Stig kjørte jo nesten bare rundt i en ring), men det meste var heftig. Cool Wall og publikumracet var fantastisk :)

Likegyldig til at jeg ikke dro med gullbilletter; De foran må ha merka eksosen o.l. veldig godt (vi satt laaangt bak og det ble ubehagelig etter en stund) også tror jeg ikke de ekstra pengene er verdt å bare få tittet litt på de superbilene backstage - tror det bare var norske biler og de fleste av dem har jeg sett på messer før... Mye mer moro å se de i aksjon... Faen så inn i helvete elegant Ferrari 458 Italia var live, første gang jeg fikk sett den i bevegelse!

En annen ting som var bra at jeg hadde med en kompis med rå mobilkamera som filmet alt, slik at jeg kunne konsentrere meg om showet... :) My manus inni der, men det er nå Top Gear det er snakk om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...