Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om CL er "råere"...

CLen som om i 2007 så mye mer elegant og lekker ut enn hva E63 gjorde, men Mercedes skal komme opp med en ganske bra CL skal de slå nye 6-serie på design å stil. Den nåværende CLen er desverre blitt alt for klumpete og likner feit fisk i forhold :)

Men på premiummodellene så skuffer Mercedes sjelden hvis vi ser bort i fra siste S-klasse :) Nye A8 derimot er farlig lekker i forhold til F01 :wink:

Det er litt urettferdig å anklage SLK for å komme med små motorer. I USA og på kontinentet er SLK350 og oppover helt vanlige motoriseringer.

I USA så er 280 og 350 de mest vanlige motorene i SLK, men det er også uhyggelig mange 55 AMGer der. Her i Europa så er det 200 og delvis 280 som gjør seg mest bemerket, 350 er stadig en sjelden motor selv på kontinentet :)

Skrevet

ML tror jeg like gjerne kunne hatt Ssangyong-logo uten at noen hadde reagert.

Interiørene liker jeg veldig godt i nye SL og SLK, mens SLS synes jeg har veldig fin kombinasjon av tidløs eleganse og råskap over seg.

Sidendet blandes inn andre merker og modeller og så synes jeg nye 6-serien heller ikke er helt vellykket. Proposjonene er bra, men synes fronten blir for formløs og kjedelig.

Nye Audi A8 så jeg senest i forrige uke og trodde en stund jeg kjørte bak en ny A6, selv om jeg normalt kan igjenkjenne de fleste bilmodeller kun ut fra små detaljer.. Synes rett og slett ikke en oppskalert A4 kan måle seg med hverken S-klasse eller 7-serie. Ser ihvertfall endelig ut til at motorpressen nå endelig har begynt å gå lei at Audi har 1. design.

Skrevet

Selv om CL er "råere"...

CLen som om i 2007 så mye mer elegant og lekker ut enn hva E63 gjorde, men Mercedes skal komme opp med en ganske bra CL skal de slå nye 6-serie på design å stil. Den nåværende CLen er desverre blitt alt for klumpete og likner feit fisk i forhold :)

Men på premiummodellene så skuffer Mercedes sjelden hvis vi ser bort i fra siste S-klasse :) Nye A8 derimot er farlig lekker i forhold til F01 :wink:

Det er litt urettferdig å anklage SLK for å komme med små motorer. I USA og på kontinentet er SLK350 og oppover helt vanlige motoriseringer.

I USA så er 280 og 350 de mest vanlige motorene i SLK, men det er også uhyggelig mange 55 AMGer der. Her i Europa så er det 200 og delvis 280 som gjør seg mest bemerket, 350 er stadig en sjelden motor selv på kontinentet :)

Joda, men det er jo BMW 535i og. 520 er den vanligste motoren selv på kontinentet...

Jeg synes nesten det er kulere med en unormal SLK i 350-utgave, enn en kjip 320 CDI s-klasse...

;)

Skrevet

Får man ikke til noe lignende uten diagnoseutstyr? Vri nøkkelen så og så mye, trykke inn og holde tripteller eller noe slikt? Så får man sjekk på alle visere, spretter opp til maksverdi.

Skrevet
Får man ikke til noe lignende uten diagnoseutstyr? Vri nøkkelen så og så mye, trykke inn og holde tripteller eller noe slikt? Så får man sjekk på alle visere, spretter opp til maksverdi.

Noen bilmodeller har dette som standard når man vrir om nøkkelen så tenningen er på (før start av motoren)... og effekten er temmelig kul. Det er som på småfly... sjekker at alle instrumentene virker... 8)

Skrevet

Er litt tøft ja. Men man ser vel ganske fort om ikke speedometer og turteller fungerer i en bil. Kanskje mer nyttig på fly, der er det vel litt flere analoge visere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...