Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Oi i helv... bra frekt å nappe med seg hagemøbler for åpen scene! Det er laaaaavt... og utrolig provoserende. Kondolerer og lykke til! :/ (on a sidenote: dette gjør ikke mitt forhåndsdømmende syn på klientellet som farter rundt i accident noe bedre)
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 (on a sidenote: dette gjør ikke mitt forhåndsdømmende syn på klientellet som farter rundt i accident noe bedre) +1 på den
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Folk er faen meg frekke! Har noen hagemøbler stående utenfor i bakgården der vi bor, og sent i kveld var jeg tilfeldigvis inne på soverommet en tur og reagerte på en lyd utenfor. Stikker hodet ut av vinduet og der står det en kar å lemper hagemøblene våre inn i en Hyundai Accsent. Sint nå ja, rakk ikke ned til bilen da den raste avgårde, men fikk tatt reg.nr. Politiet har vært på adressa der bilen er registrert men ennå ikke funnet den. Nåde de jævlene om jeg finner dem først.
SofaKingFresh Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 I fjor ble jeg frastjålet 4 sorte ventilhetter, som liknet terninger, mens den stod på parkeringa hos den lokale Nissan/Citroen forhandleren og jeg prøvekjørte DS3.... Lavmålt..
fish Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Jeg tror disse tilhører ett rusmiljø her i Skien, kjenninger av politiet. Det som er forunderlig er at de var veldig målbevisst, for de var først i putekassa å hentet 2 puter og deretter 2 stoler, resten står igjen. De må ha visst på forhånd at dette stod her, for i mørket og skjult bak parkerte biler så er ikke dette synlig fra veien. Har en liten mistanke om en tidligere nabo som ble kastet ut pga rus for ett par år siden. Sent from my iPhone using Tapatalk.
awt Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Hos meg ble bl.a. M3-flippen revet av. Den nye jeg kjøpte kostet 300,- ferdig lakkert og inkludert frakt på eBay. Der vi bodde før var det noen som stjal grillen vi hadde kjøpt på Lidl, samt dørmatten vår.
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt.. Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg?
Marius2002 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt..Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg? Jeg kan lett forestille meg dette. Se for deg at vedkommende har mistet alt håret og har i denne sammenheng bestilt seg parykk på internettet. Vedkommende kjenner postmannen veldig godt og vil ikke at han skal finne dette ut da postmannen sikkert leser på pakken hvor den er sendt fra. Vedkommende har akkurat flyttet, men ikke fortalt dette til postmannen enda og da benyttet han sjansen til å stjele noen andres skilt for å så utgi seg for å være noen andre. Med andre ord bestille i andres navn hjem til seg. Postmannen aner ingenting og tror pakken blir levert til en person ved navn Knut. En ukes tid etter at pakken er mottatt skifter vedkommende ut postkasseskiltet til sitt eget navn og forteller da postmannen at han har flyttet.
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt..Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg? Jeg kan lett forestille meg dette. Se for deg at vedkommende har mistet alt håret og har i denne sammenheng bestilt seg parykk på internettet. Vedkommende kjenner postmannen veldig godt og vil ikke at han skal finne dette ut da postmannen sikkert leser på pakken hvor den er sendt fra. Vedkommende har akkurat flyttet, men ikke fortalt dette til postmannen enda og da benyttet han sjansen til å stjele noen andres skilt for å så utgi seg for å være noen andre. Med andre ord bestille i andres navn hjem til seg. Postmannen aner ingenting og tror pakken blir levert til en person ved navn Knut. En ukes tid etter at pakken er mottatt skifter vedkommende ut postkasseskiltet til sitt eget navn og forteller da postmannen at han har flyttet.
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt..Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg? Jeg kan lett forestille meg dette. Se for deg at vedkommende har mistet alt håret og har i denne sammenheng bestilt seg parykk på internettet. Vedkommende kjenner postmannen veldig godt og vil ikke at han skal finne dette ut da postmannen sikkert leser på pakken hvor den er sendt fra. Vedkommende har akkurat flyttet, men ikke fortalt dette til postmannen enda og da benyttet han sjansen til å stjele noen andres skilt for å så utgi seg for å være noen andre. Med andre ord bestille i andres navn hjem til seg. Postmannen aner ingenting og tror pakken blir levert til en person ved navn Knut. En ukes tid etter at pakken er mottatt skifter vedkommende ut postkasseskiltet til sitt eget navn og forteller da postmannen at han har flyttet. Har svar på det meste du
-Roger- Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Hehe, stemmer sikkert det. Evnt så stjal han det fordi han var en mann på vei hjem fra fylla....
-Erik- Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt..Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg? Jeg kan lett forestille meg dette. Se for deg at vedkommende har mistet alt håret og har i denne sammenheng bestilt seg parykk på internettet. Vedkommende kjenner postmannen veldig godt og vil ikke at han skal finne dette ut da postmannen sikkert leser på pakken hvor den er sendt fra. Vedkommende har akkurat flyttet, men ikke fortalt dette til postmannen enda og da benyttet han sjansen til å stjele noen andres skilt for å så utgi seg for å være noen andre. Med andre ord bestille i andres navn hjem til seg. Postmannen aner ingenting og tror pakken blir levert til en person ved navn Knut. En ukes tid etter at pakken er mottatt skifter vedkommende ut postkasseskiltet til sitt eget navn og forteller da postmannen at han har flyttet. Har svar på det meste du Jeg tror jeg dør Hvordan i alle dager kommer man på en slik historie? Med mindre...
Hansh Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Tror faktisk jeg topper dere alle, for 4-5 år siden stjal noen postkasseskiltet mitt..Hva de skulle med ett plastskilt med navnet mitt på kan jeg ikke engang forestille meg? Jeg kan lett forestille meg dette. Se for deg at vedkommende har mistet alt håret og har i denne sammenheng bestilt seg parykk på internettet. Vedkommende kjenner postmannen veldig godt og vil ikke at han skal finne dette ut da postmannen sikkert leser på pakken hvor den er sendt fra. Vedkommende har akkurat flyttet, men ikke fortalt dette til postmannen enda og da benyttet han sjansen til å stjele noen andres skilt for å så utgi seg for å være noen andre. Med andre ord bestille i andres navn hjem til seg. Postmannen aner ingenting og tror pakken blir levert til en person ved navn Knut. En ukes tid etter at pakken er mottatt skifter vedkommende ut postkasseskiltet til sitt eget navn og forteller da postmannen at han har flyttet. Har svar på det meste du Kanskje det bare var en til Knut Olestad? Vi ble frastjålet en blomsterpotte med visne blomster en gang mens vi bodde et sted mye rart fartet forbi.. Det sammen med at 3 av 4 Biltema ventilhetter (den 4. hadde de satt mitt på biltaket) ble stjålet en gang tror jeg er de rareste tyveriene jeg har blitt utsatt for, dog ikke like rart som et postkasseskilt.
Anbefalte innlegg