Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var jeg ferdig med M3 forsterkninger, lakk og tectyl i bakstillinga mi! Samt nye bremseklosser osv. :) Føltes godt etter 2 uker i en corolla 05' 1.4. Så kom den kjipe delen. Det begynte å snø. Nå har jeg stått inne på verkstedet mens det var opp til 23 grader på utsia, klokka seks på kvelden. Når jeg endelig får bilen på veien igjen, så starter det å snø etter 30min.

Skrevet

For en kveld :) Har sittet med familien og spilt gammel musikk og sunget.. Mye Paul Simon.. Jeg har også fått tillatelse til å legge pickupen brei og/eller spille høy musikk forbi naboen fordi han er en hestkuk :)

Skrevet

Noen som vet hvorfor jaguaren plutselig bare gir kald luft på lavt turtall/tomgang? Når jeg gasser på opp til 2500rpm så kommer det varme... Nok kjølevæske er det også.. Ganske kjølig ute egentlig...

Skrevet

Endelig hjemme fra første dag på jobb. Så skal man sove til 2-3 tiden i morgen og jobbe igjen kl. 4. Og sånn fortsetter det til natt til fredag. Blir nok en lang uke :mrgreen:

Skrevet
Noen som vet hvorfor jaguaren plutselig bare gir kald luft på lavt turtall/tomgang? Når jeg gasser på opp til 2500rpm så kommer det varme... Nok kjølevæske er det også.. Ganske kjølig ute egentlig...

Har akkurat samme problem. Fant en tråd her på forumet om hva som kan være galt, men har ikke giddet å gjøre noe med det :P

Skal se om jeg finner tråden igjen...

Skrevet

Trodde jeg hadde fått parkeringsbot i dag... Stått på samme plass i 1 år nå (gjesteparkering) og ser det ligger en gul lapp på frontruten. Tenker at no har de vært nazi og gitt bot pga skeiv parkering eller noe latterlig. Tar en titt på boten og adressen som står er et helt annet sted.. Noen har faktisk strøket over sitt eget registreringsnummer og biltype og skrevet på min bil og nr... Haha går det an.. En som tror at jeg bare ser boten og betaler uten å lese ?

Er vel egentlig bare å hive den, men burde jeg ta kontakt med parkeringsselskapet og gi beskjed ?

Skrevet

Da sitter jeg på heliporten på vei til Ekofisk, tre timer til helikopteret går. :(

Skrevet
Trodde jeg hadde fått parkeringsbot i dag... Stått på samme plass i 1 år nå (gjesteparkering) og ser det ligger en gul lapp på frontruten. Tenker at no har de vært nazi og gitt bot pga skeiv parkering eller noe latterlig. Tar en titt på boten og adressen som står er et helt annet sted.. Noen har faktisk strøket over sitt eget registreringsnummer og biltype og skrevet på min bil og nr... Haha går det an.. En som tror at jeg bare ser boten og betaler uten å lese ?

Er vel egentlig bare å hive den, men burde jeg ta kontakt med parkeringsselskapet og gi beskjed ?

LOL! ja ring dem og fortell :)

Skrevet
Håper du fikk med deg et påskeegg da :)

Fikk faktisk påskeegg sendt i posten fra jobb for en uke siden, men det er ikke stort igjen nå. :?

403958_10150759075960775_558160774_11979280_172580903_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...